Hva har dere handlet ? Smått og stort

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Del gjerne innkjøp dere har gjort ! Jeg har ventet i årevis på nr 3, så igår var positiv test og jeg var å handlet et nydelig body og bukse sett ❤️ Deler bilde når jeg kommer hjem ! Imorgen skal jeg hente bag til vogna vi har fra før.
 
Absolutt ingenting. Dette blir nr 2, og nr 1 kom i juli 2020. Har vel det meste. Kommer an på om det blir jente eller gutt egentlig:)
 
Absolutt ingenting. Dette blir nr 2, og nr 1 kom i juli 2020. Har vel det meste. Kommer an på om det blir jente eller gutt egentlig:)
Jaa det skjønner jeg da ! Vår minste er 5år nå så vi trenger nytt:hilarious: men også fordi jeg ønsker å kjøpe litt for gleden sin skyld
 
Har har vi kvittet oss med alt, så alt må kjøpes. Ikke kjøpt noe enda, venter nok til rundt/etter jul kanskje.. med unntak av mamma-klær da, tips der til fine mammaklær?
 
Dette blir nr 2. Sist fikk vi høstbaby, så noe klær trenger vi nok. Så kommer det også an på kjønn. Har det meste vi trenger til en liten gutt, mens vi ikke har noe til en jente. Heldigvis var mye av klærne de første månedene nøytrale.

Alt av utstyr er på plass etter storebror, så vi trenger nok ikke å handle særlig masse:D
 
Dette blir nr 2. Sist fikk vi høstbaby, så noe klær trenger vi nok. Så kommer det også an på kjønn. Har det meste vi trenger til en liten gutt, mens vi ikke har noe til en jente. Heldigvis var mye av klærne de første månedene nøytrale.

Alt av utstyr er på plass etter storebror, så vi trenger nok ikke å handle særlig masse:D
Så greit ! Jeg var innom Lindex og de har så sjukt mye fine nøytrale klær at jeg dåner av å gå inn der :hilarious:
 
Kjøpte dette settet her om dagen ! Det var så fint
 

Vedlegg

  • A5AAEA36-7117-43B1-838E-93D6F345105D.jpeg
    A5AAEA36-7117-43B1-838E-93D6F345105D.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 168
Har har vi kvittet oss med alt, så alt må kjøpes. Ikke kjøpt noe enda, venter nok til rundt/etter jul kanskje.. med unntak av mamma-klær da, tips der til fine mammaklær?

Jeg synes only har en del fine mammaklær:)

Jeg handlet meg et skikkelig koseteppe til baby på Princess, og en bamse. Begge deler i rosa fordi jeg håper mest på jente Men jeg kommer til å prøve å vente med å kjøpe mer klær (i rosa iallefall, hehe) til vi vet kjønnet:love017
 
Last edited:
Trur vi har alt vi trenger frå før, så kjem nok ikkje til å handle noko særlig. Har ein sommerbaby og ein vintetbaby frå før, så har det meste i dei fleste størrelser. Har 2 jenter frå før så må sjå an om vi har lyst å spe på med litt blått om det blir gut denne gongen. Men trur vi har mykje nøytralt i den minste størrelsene.
 
Har det meste fra før av, men er mye vi kommer til å bytte ut med nytt da vi ikke var helt fornøyd. Vi vil bytte ut vogna og har sitt litt på det nå da det er mange gode tilbud:angelic: Håper tilbudene holder litt til, for ønsker ikke å kjøpe vogn såå tidligxsmile5
 
Vi har kun høst og vinterbarn, har drømt om sommerbarn hele mitt liv :rolleyes: :excited001 Så tar gjerne i mot tips på hva man trenger og ikke til den sesongen! Bruker man dyne i vogn på sommerbarn? Bare brukt pose (og masse klær) til alle våre :laughing002 Er der en egen dyne i så fall? :think005 og trenger kanskje ikke den bilstolposen jeg elsket? Bruker de kortermede bodyer? Eller trenger de langermede pga vanskeligheter med å holde temperaturen?
 
Vi har kun høst og vinterbarn, har drømt om sommerbarn hele mitt liv :rolleyes: :excited001 Så tar gjerne i mot tips på hva man trenger og ikke til den sesongen! Bruker man dyne i vogn på sommerbarn? Bare brukt pose (og masse klær) til alle våre :laughing002 Er der en egen dyne i så fall? :think005 og trenger kanskje ikke den bilstolposen jeg elsket? Bruker de kortermede bodyer? Eller trenger de langermede pga vanskeligheter med å holde temperaturen?

Skulle hatt sommerbarn sist, men ble vårbarn. Men i forhold til egentlig alder så var h*n jo "nyfødt" på sommeren. Her brukte vi kun dyne frem til den alderen hvor de sparker av seg dyna, men det har jeg gjort med alle da jeg synes det er lettere å regulere ift twmp. Enten bare teppe eller teppe + dyne. Hadde alltid dyna med uansett under vogna. Hadde et par kortermede bodyee, men ble lite brukt både pga tempregulering og sola. Har man flere barn å følge med, så må minstemann også ofte ut av skyggen, og da er det greit med tynne langermede og langbeinte klær :)
 
Jeg har begynt å handle en del ting, det har jeg gjort i ganske mange mnd før jeg ble gravid også :laughing002
8 år siden forrige baby, så trenger ALT på nytt. Liker å ha god tid og hater stress, derfor har jeg handlet på Finn og Tise når jeg har kommet over kupp.

Husker ikke alt jeg har kjøpt, da det står lagret. Men her er noe av det jeg husker:
Bilstol+baser
Brystpumpe
Flaksesterilisator
Dyner
Flasker
Smokker
Apotekt: termometer ,kremer,nesesuger+++
Vinterpose til neste år
Stellematter
Babygym + noen små leker

Vært babysyk veldig lenge:Heartred
 
Vi har kun høst og vinterbarn, har drømt om sommerbarn hele mitt liv :rolleyes: :excited001 Så tar gjerne i mot tips på hva man trenger og ikke til den sesongen! Bruker man dyne i vogn på sommerbarn? Bare brukt pose (og masse klær) til alle våre :laughing002 Er der en egen dyne i så fall? :think005 og trenger kanskje ikke den bilstolposen jeg elsket? Bruker de kortermede bodyer? Eller trenger de langermede pga vanskeligheter med å holde temperaturen?
Jeg har tidlig sommerbarn fra før. Der var det t-skjorte bodyer, og sånne truser til å ha over bleia det gikk mest i om dagen. Og tynn sommerlue. Tynne heldresser også. Hadde også langermet bodyer altså. Trenger ikke bilstolpose.
Hun hadde en sommerdun-dyne som avkjølte litt, ellers strikka pledd til å ha over seg.
Sommerull er godt, svetter de så blir de ikke kalde.
 
Jeg har begynt å handle en del ting, det har jeg gjort i ganske mange mnd før jeg ble gravid også :laughing002
8 år siden forrige baby, så trenger ALT på nytt. Liker å ha god tid og hater stress, derfor har jeg handlet på Finn og Tise når jeg har kommet over kupp.

Husker ikke alt jeg har kjøpt, da det står lagret. Men her er noe av det jeg husker:
Bilstol+baser
Brystpumpe
Flaksesterilisator
Dyner
Flasker
Smokker
Apotekt: termometer ,kremer,nesesuger+++
Vinterpose til neste år
Stellematter
Babygym + noen små leker

Vært babysyk veldig lenge:Heartred
Yeeey godt at det ikke bare er meg som handler ! Vi skaffet lekegrind her om dagen, fordi det var billig :joyful:
 
Vi har det meste av utstyr etter førstemann som kom våren 2020, så trenger svært lite. Avventer nok uansett en god stund enda før vi kjøper det vi mangler. Sist turte jeg ikke kjøpe noe før etter oul. Men jeg må innrømme at jeg har kikket på klær i str 50 i butikken:angelic:
 
Vi har kun høst og vinterbarn, har drømt om sommerbarn hele mitt liv :rolleyes: :excited001 Så tar gjerne i mot tips på hva man trenger og ikke til den sesongen! Bruker man dyne i vogn på sommerbarn? Bare brukt pose (og masse klær) til alle våre :laughing002 Er der en egen dyne i så fall? :think005 og trenger kanskje ikke den bilstolposen jeg elsket? Bruker de kortermede bodyer? Eller trenger de langermede pga vanskeligheter med å holde temperaturen?


Til min vår/sommer baby sist (var kjempevarmt allerede fra april) lå hu ofte i bare bleia under et tynt bambus laken! Passa på at hu ikke kom i direkte sollys!
 
Har ikke handlet noe enda, men kommer til å trenge litt klær da første er født i februar. Det meste av utstyr har vi jo allerede. Har allerede kikket litt på babytøy, men venter nok til etter TUL hvertfall med å kjøpe noe :)
 
Back
Topp