Hva har dere handlet inn til babyen til nå?

Har ikke kjøpt noe enda. Vi har tre relativt tette jenter fra før så har alt av de store tingene i hus. Denne gangen blir det gutt, så tenkte å kose meg med å handle sengetøy, klær osv når jeg får litt mer fritid :love017
 
Vi har ikke kjøpt noe enda, men trenger alt da dette er første[emoji5] Venter med de store innkjøpene til etter jul, men tenker å begynne å se på vogn snart slik at vi har god tid til å finne vognen som vil passe vårt bruk. Tenker også å kjøper bb hug me ammepute snart da magen har begynt å vokse. Håper den kan hjelpe meg til å sove bedre om natten[emoji6]
 
Isj, det var kjedelig. Men bra at du gav beskjed :) Får høre i butikkene hva som passer og ikke, evt. ta stolen med i bilen for å prøve seg frem.

Prøv Finn.no ;) Der er det litt forskjellig og.
 
Isj, det var kjedelig. Men bra at du gav beskjed :) Får høre i butikkene hva som passer og ikke, evt. ta stolen med i bilen for å prøve seg frem.
om stolen er eldre enn 2003, så passer nok svært lite. trekket passer nok, men ryggbøylene er smalere og de mangler hullene i siden til bøyler så newborn sete og babysete/bøyle blir det nok verre med.

newborn setet har vi brukt da, ved å file hakk i ryggbøylen slik at setet går i lås :)
 
Tar opp tråden litt igjen. Noen som har tenkt på, eller kanskje allerede kjøpt, seng/vugge eller lignende? Vi tror vi skal forsøke å la babyen sove i vugge på dagtid i stua, og sprinkelseng på soverommet vårt i starten. Lest i andre tråder at mange samsover, men tror vi skal prøve å la babyen få sove i egen seng på natta.
Vi får muligens arve både sprinkelseng og vugge.
 
Vi har kjøpt vugge, har sprinkelseng fra før. Tenker å bruke vugge i begynnelsen, sprinkelsengen blir så stor for den lille. ❤️
 
Mangler en del ting enda, men det er ting vi skal arve for det meste [emoji4] litt kjipt å innse at vi er omtrent ferdige med å handle inn, har kost meg utrolig mye med shoppingen [emoji7]
 
Vi har ikke handlet, men tror vi ender på bedside-crib på soverommet vårt, i tillegg til sprinkelseng på barnerommet. Barnerommet har vært gjesterom, så det har stått en brisk der som vi tenker det kan være fornuftig å beholde i tilfelle det skulle være behov for å dele oss opp litt. Og fordi barnerommet har store skyvedører til stuen kan vi da bruke sprinkelsengen til soving på dagtid mens vi sitter i stuen :)
 
Tar opp tråden litt igjen. Noen som har tenkt på, eller kanskje allerede kjøpt, seng/vugge eller lignende? Vi tror vi skal forsøke å la babyen sove i vugge på dagtid i stua, og sprinkelseng på soverommet vårt i starten. Lest i andre tråder at mange samsover, men tror vi skal prøve å la babyen få sove i egen seng på natta.
Vi får muligens arve både sprinkelseng og vugge.

Vi har bedside på soverommet. Syns det har fungert supert, for da slipper jeg å stå opp for å mate. Har heller ikke plass til annen type seng, så det var enten det eller samsove. Noe jeg ikke føler meg helt trygg på.

Til eldste hadde vi en kurv i stua. Har den nå og, men siden vi har n lekegrind stående blur det å bruke den. Har ikke plass til begge deler. Brukte grinda til lillegutt og, og den funka supert
 
Tar opp tråden litt igjen. Noen som har tenkt på, eller kanskje allerede kjøpt, seng/vugge eller lignende? Vi tror vi skal forsøke å la babyen sove i vugge på dagtid i stua, og sprinkelseng på soverommet vårt i starten. Lest i andre tråder at mange samsover, men tror vi skal prøve å la babyen få sove i egen seng på natta.
Vi får muligens arve både sprinkelseng og vugge.

Kommer nok til å gjøre som med førstemann, først en arvet vugge på soverommet. Var gul verdt med litt vugging midt på natten :p

På dagtid kommer hun nok til å sove i vogn eller i lekegrinden (kan justeres i høyden). Lekegrinden brukte vi masse! Storebror sov kjempegodt i den og den var i perfekt høyde til sofaen :p

Til slutt byttet vi vuggen ut med sprinkelsengen han sover i idag.
 
Vi har kjøpt lammeskinn og vinterpose (ble litt ivrig på salg... vet jo ikke om vi trenger vinterpose før til neste vinter egentlig, men men, da er den i hus! :cool:), bæresele har vi kjøpt brukt og vi får sannsynligvis arve en sprinkelseng. Har bestemt oss for vogn, men ikke kjøpt ennå. Og så har vi noen få klesplass i hus. Jeg har strikka et teppe og sydd noen klær, og det er vel egentlig det. Jeg føler at vi mangler veldig mye, bl.a. har vi ingen plan for bilsete, men jeg synes det er ordentlig vanskelig å sette seg inn i hele denne "baby-ting-verdenen", så nå har jeg latt jula ta overhånd. Orker ikke tenke mer på det før alle gavene er i boks :p
 
Vi har kjøpt lammeskinn og vinterpose (ble litt ivrig på salg... vet jo ikke om vi trenger vinterpose før til neste vinter egentlig, men men, da er den i hus! :cool:), bæresele har vi kjøpt brukt og vi får sannsynligvis arve en sprinkelseng. Har bestemt oss for vogn, men ikke kjøpt ennå. Og så har vi noen få klesplass i hus. Jeg har strikka et teppe og sydd noen klær, og det er vel egentlig det. Jeg føler at vi mangler veldig mye, bl.a. har vi ingen plan for bilsete, men jeg synes det er ordentlig vanskelig å sette seg inn i hele denne "baby-ting-verdenen", så nå har jeg latt jula ta overhånd. Orker ikke tenke mer på det før alle gavene er i boks :p

Høres ut som dere er kommet lengre enn oss hvert fall. :D Hvilken vinterpose har dere kjøpt? Virker som det er et hav å velge i der. Samme her, litt julemodus nå, så skal vi fortsette å se på ting etter jul.
 
Kommer nok til å gjøre som med førstemann, først en arvet vugge på soverommet. Var gul verdt med litt vugging midt på natten :p

På dagtid kommer hun nok til å sove i vogn eller i lekegrinden (kan justeres i høyden). Lekegrinden brukte vi masse! Storebror sov kjempegodt i den og den var i perfekt høyde til sofaen :p

Til slutt byttet vi vuggen ut med sprinkelsengen han sover i idag.

Hørtes kjekt ut å kunne vugge litt på natten ja. Takk for dine innspill. :)
 
Vi har bedside på soverommet. Syns det har fungert supert, for da slipper jeg å stå opp for å mate. Har heller ikke plass til annen type seng, så det var enten det eller samsove. Noe jeg ikke føler meg helt trygg på.

Til eldste hadde vi en kurv i stua. Har den nå og, men siden vi har n lekegrind stående blur det å bruke den. Har ikke plass til begge deler. Brukte grinda til lillegutt og, og den funka supert

Hørtes kjekt ut med Bedside. Jeg føler meg heller ikke trygg på samsoving, så det blir nok minimalt med det selv om det sikkert er både praktisk og koselig. Høres kjent ut det med litt plassmangel. :dead:
 
Høres ut som dere er kommet lengre enn oss hvert fall. :D Hvilken vinterpose har dere kjøpt? Virker som det er et hav å velge i der. Samme her, litt julemodus nå, så skal vi fortsette å se på ting etter jul.

Vi gikk for en Easygrow Nature, og den virker veldig myk og god :) Skulle gjerne hatt en i voksenstørrelse til de kaldeste dagene om vinteren :rolleyes:
 
Back
Topp