Hva har dere handlet inn til babyen til nå?

Har kjøpt vogn og skal kjøpe baggen, bilstol og ammepute av bestevenninnen min [emoji4] mangler tripp trapp stol med babysete ellers har vi alt [emoji4]
 
Det største vi har kjøpt er bedsidecrib. Ellers har vi nå begynt å titte litt og kjøpt litt småting vi har kommet over. Har dog ommøblert gjesterommet som blir barnerom etterhvert, og holder på å bygge om litt på badet for å gjøre det mer praktisk til stell og oppbevaring av babyting[emoji4]
 
Jeg har kjøpt bedside crib, en nattdrakt og en body. [emoji1] Men nå skal jeg starte shoppingen, slik at jeg får fordelt utgiftene på de fire lønningene som gjenstår. [emoji4]
 
Vi har kjøpt bilstol og ammepute ny, så har vi kjøpt brukt vugge, babydel til stokke stol og bæresele. Sprinkelseng har vi, skal bruke samboeren min sin gamle :)
Denne måneden skal vi kjøpe babycall, pluss litt klær. Stokke stol får vi til jul :)
 
Har kjøpt seng, dyne, babycall, litt klær, bæresjal, bleiebøtte og et kosedyr [emoji7] skal å få tak i overmadrass og laken, kanskje noe sengetøy idag [emoji4]
 
Har kjøpt en bukse:eek::D har det meste etter storebror, så blir ikke kjøpt så mye:)
 
Oi, nå følte jeg meg bakpå her! Jeg har kjøpt garn for å strikke en kosebamse. Og så har jeg fått et par antrekk, kluter og flanellkluter. Men planen er å dra på babybutikker i morgen med samboeren for å bli enige om hva vi liker og ikke, sånn at vi kan prøve å få ting på salg evt. brukt.

Jeg tror forresten jeg har en Stokke stol fra da jeg var liten stående på loftet, kanskje den skal få seg en overhaling. Går vel an å kjøpe ekstrautstyr som fortsatt passer?
 
Har kjøpt bittelitt klær i nyfødtstørrelser, for det vi hadde etter storebror har vi stort sett gitt bort. Ellers har jeg kjøpt ei slyngevugge og et babynest brukt, og sånne kroker til å henge handleposer i på vogna :)

Vi trenger seng og litt utstyr til stellebord (har kommode og stellemadrass fra før), og så skal vi kjøpe ei sportsvogn brukt av noen venner. Senga og madrass blir nok kjøpt ny med mindre noen plutselig selger akkurat den vi skal ha (Gonatt fra Ikea i grå) brukt i nærområdet, ellers forsøker vi å kjøpe brukt hvis vi mangler noe mer. Klær har vi mye av, og jeg strikker mye også.
 
Ja, også skal vi ønske oss en tripptrappstol til jul, da storebror bruker sin og kommer til å gjøre det i noen år fremover.
 
Oi, nå følte jeg meg bakpå her! Jeg har kjøpt garn for å strikke en kosebamse. Og så har jeg fått et par antrekk, kluter og flanellkluter. Men planen er å dra på babybutikker i morgen med samboeren for å bli enige om hva vi liker og ikke, sånn at vi kan prøve å få ting på salg evt. brukt.

Jeg tror forresten jeg har en Stokke stol fra da jeg var liten stående på loftet, kanskje den skal få seg en overhaling. Går vel an å kjøpe ekstrautstyr som fortsatt passer?

Mye av det nyeste av Stokke passer dessverre ikke til de gamle modellene :/
 
Prøver å finne ut hva jeg kan kjøpe, siden vi har alt...
Eneste planen er vel lammeskinn. Også har jeg kjøpt ny matte til stellebordet, men det var vel like mye til 2-åringen.
 
Oi, så mye dere har fått i hus! Her synes mannen det er aaaltfor tidlig å kjøpe inn ting, men jeg har kjøpt inn litt likevel [emoji12] kjekt å benytte seg av tilbud og kjøpe ting billig brukt. Så jeg har kjøpt babycall, vognpose og dyne til vugge og seng på salg. Og kjøpt Newborn sete til Stokke stol brukt. Har tenkt til å ønske oss tripp trapp til jul.

Jeg har laget en liste på det vi tenker å kjøpe, så prøver å følge med på om noe kommer på salg. Regner med det er en del salg framover på black friday og i desember og januar, så håper å få kjøpt en del da [emoji4] vi skal også få arve en del ting og klær fra ei venninne, så når det er i hus kan jeg begynne å sjekke hva vi mangler [emoji4]
Det er veldig gøy å kjøpe til den lille, men jeg prøver å bare kjøpe det aller mest nødvendige [emoji12]
 
Vi har kjøpt litt klær, nytt bilsete med base, bilstolpose og vognpose på Finn (begge deler ubrukt) og bestilt vogn [emoji4]
 
Har ikke kjøpt noe[emoji85] skal få stellebord av en venninne. Eller- har kjøpt ny bil[emoji849]
 
Har bare kjøpt et klesplagg[emoji7]skal starte med innkjøp neste lønning for å spre utgiftene. Og blir nok mer shopping når vi vet kjønn [emoji5]
 
Back
Topp