Hva har dere gjort i dag? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du då vad har du gjort ?Hva har dere gjort i dag?![]()
Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt megDu då vad har du gjort ?
Hahah . Ja kanske du borde sova litt, var er mini då?Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg![]()
Hvor langa netter har du? Va jobbar du med?Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg![]()
Burde det. Men så er det denne skravlingen daHahah . Ja kanske du borde sova litt, var er mini då?
Er sykepleier og vaktene er 10 timer. Ohoy!Hvor langa netter har du? Va jobbar du med?
Yes . Helsevesen ja. Er selv hjelppleier. Har gått noen nattevakter selvEr sykepleier og vaktene er 10 timer. Ohoy!
Ja denna skravlingen . Känner selv mina ögon svider efter sömnBurde det. Men så er det denne skravlingen damini er med pappan sin
han har "hjemmekontor"
![]()
Jeg begynte i ny jobb nå i februar, så er bare nattevakter. Veldig deilig med mye fri og mer tid til mini.Yes . Helsevesen ja. Er selv hjelppleier. Har gått noen nattevakter selv
Her er det mer adrenalinet som har slått innJa denna skravlingen . Känner selv mina ögon svider efter sömn
Ja nå har ej ikkje Jobba som det i snart 5 år .Jeg begynte i ny jobb nå i februar, så er bare nattevakter. Veldig deilig med mye fri og mer tid til mini.
Trives du som hjelpepleier?
Hva jobber du som nå?Ja nå har ej ikkje Jobba som det i snart 5 år .
Haha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg![]()
UFF ja . Har så ont i hode. Lurar på om eg ska stå opp å ta en dusj og ibux.Her er det mer adrenalinet som har slått inn![]()
Nå driver mannen eget så eg håller på med fakturering/ kontor.Hva jobber du som nå?
Blir en tøff uke om man dropper hvilene for skravling jaHaha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...
Eg skulle liksom sove saman med N no, men måtte berre skravle litt heller.
Ja eg og skulle sova med L men fasna her inneHaha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...
Eg skulle liksom sove saman med N no, men måtte berre skravle litt heller.