Hva har dere gjort i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du då vad har du gjort ?Hva har dere gjort i dag?
Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt megDu då vad har du gjort ?
Hahah . Ja kanske du borde sova litt, var er mini då?Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg
Hvor langa netter har du? Va jobbar du med?Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg
Burde det. Men så er det denne skravlingen da mini er med pappan sin han har "hjemmekontor"Hahah . Ja kanske du borde sova litt, var er mini då?
Er sykepleier og vaktene er 10 timer. Ohoy!Hvor langa netter har du? Va jobbar du med?
Yes . Helsevesen ja. Er selv hjelppleier. Har gått noen nattevakter selvEr sykepleier og vaktene er 10 timer. Ohoy!
Ja denna skravlingen . Känner selv mina ögon svider efter sömnBurde det. Men så er det denne skravlingen da mini er med pappan sin han har "hjemmekontor"
Jeg begynte i ny jobb nå i februar, så er bare nattevakter. Veldig deilig med mye fri og mer tid til mini.Yes . Helsevesen ja. Er selv hjelppleier. Har gått noen nattevakter selv
Her er det mer adrenalinet som har slått innJa denna skravlingen . Känner selv mina ögon svider efter sömn
Ja nå har ej ikkje Jobba som det i snart 5 år .Jeg begynte i ny jobb nå i februar, så er bare nattevakter. Veldig deilig med mye fri og mer tid til mini.
Trives du som hjelpepleier?
Hva jobber du som nå?Ja nå har ej ikkje Jobba som det i snart 5 år .
Haha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...Jeg har vært på nattevakt. Og burde egentlig har lagt meg
UFF ja . Har så ont i hode. Lurar på om eg ska stå opp å ta en dusj og ibux.Her er det mer adrenalinet som har slått inn
Nå driver mannen eget så eg håller på med fakturering/ kontor.Hva jobber du som nå?
Blir en tøff uke om man dropper hvilene for skravling jaHaha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...
Eg skulle liksom sove saman med N no, men måtte berre skravle litt heller.
Ja eg og skulle sova med L men fasna her inneHaha, kanskje lurt å få seg litt søvn ja...
Eg skulle liksom sove saman med N no, men måtte berre skravle litt heller.