Hva har de søte små lært?

Min kar tar opp føttene sine når han ligger på gulvet, og legger seg av og til på siden, så tror ikke det er fare for rulling helt enda :) 4 mnd om noen få dager :)
 
Min kar tar opp føttene sine når han ligger på gulvet, og legger seg av og til på siden, så tror ikke det er fare for rulling helt enda :) 4 mnd om noen få dager :)
Løfting av rumpe og ben er hvordan snuppa starter rullen sin, skjer automatisk hvis hun blir lagt ned på gulvet ;)
 
Løfting av rumpe og ben er hvordan snuppa starter rullen sin, skjer automatisk hvis hun blir lagt ned på gulvet ;)
Husker at det var slik storebror også begynte, men han hadde god tid :p han var over 5 mnd før han rulla, og 8 mnd før han krøyp. Så det blir spennende å se når han er i gang :D
 
Løfting av rumpe og ben er hvordan snuppa starter rullen sin, skjer automatisk hvis hun blir lagt ned på gulvet ;)
Må le litt nå :p skrev bare for et par dager siden at det ikke var noe fare for rulling.. i dag la jeg lillegutt på gulvet, og gikk ut på kjøkkenet. Plutselig hører jeg musikk fra en leke, og skjønner ikke helt hvordan han får det til sånn som han lå. Kommer ut i stua, og der ligger han å koser seg på rygg! Han hadde snudd seg! Og jeg gikk glipp av det!! :p så fort kan det gå!
 
Back
Topp