Hva har babyen på føttene i bæresele?

Er det i bæresele dere bruker de eller i vogn etc også?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mest i vogn, men om vi hår tur i skogen så bruker vi bæresele. På butikken også, for hu gidder ikke å ligge i vogna om jeg skal gå sakte..
 
Mest i vogn, men om vi hår tur i skogen så bruker vi bæresele. På butikken også, for hu gidder ikke å ligge i vogna om jeg skal gå sakte..
Hva slags klær har du på i bæreselen ute og når du er i butikken?
Jeg har aldri brukt bæreselen ute, men brukt den to ganger når vi har vært i Sverige. Synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal ta på så ho ikke blir for varm eller kald.
 
Hu blir så varm i bæreselen pga kroppsvarmen vår osv, så bruker bare vanlige klær. Hvis jeg er alene og er i matbutikk, så bruker jeg lue pga den kalde luften fra fryser og kjøleskap.
 
Mest i vogn, men om vi hår tur i skogen så bruker vi bæresele. På butikken også, for hu gidder ikke å ligge i vogna om jeg skal gå sakte..
Jeg mente hvor bruker dere stonz/reima booties. Var det det du svarte på? Hehe, jeg var litt uklar. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg mente hvor bruker dere stonz/reima booties. Var det det du svarte på? Hehe, jeg var litt uklar. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aaah, skjønner. Bruker ikke sko i vogna. Da har hu bare ullsokker, men jeg skal strikke et par ulltøfler. De er jo så godt pakket inn i vogna at det er nok ikke nødvendig.
Kommer til å bruke booties når jeg har hun ute i bæresele :)
 
Back
Topp