Hva har babyen på føttene i bæresele?

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Ja.. Hva har dere på babyen deres når dere har h*n ute i bæresele?
Begynte å tenke på det at en ullsokk holder ikke når det blir kaldere.
Vurderer å kjøpe sånne Stonz, men det blir jo rimelig dyrt når man må kjøpe linerz også. Blir fort 600kr.
 
I dag ble det ullstrømpebukse og strikka ullbukse med fot utenpå, men uttapå der igjen har jeg bærejakke. Her blåste og regna det i dag, så uten bærejakka ville jeg nok finni fram stonza etter eldste. Dem er helt supre, og kan brukes lenge på grunn av festesnorene, så det er sånn sett langt fra det dyreste babyplagget jeg har kjøpt ;)
Jeg kjøpte ytterskoa i butikk og linerz via nettet fra usa, men det ble vel sikkert bortimot 600 uansett, ja. Hva med å ønske i julegave (på forskudd?)?
 
Okay. Kanskje vi skulle kjøpt noen Stonz da, om vi kan bruke dem lenge. Må vurdere det kjapt, for så det var tilbud på de et sted her..
 
I dag ble det ullstrømpebukse og strikka ullbukse med fot utenpå, men uttapå der igjen har jeg bærejakke. Her blåste og regna det i dag, så uten bærejakka ville jeg nok finni fram stonza etter eldste. Dem er helt supre, og kan brukes lenge på grunn av festesnorene, så det er sånn sett langt fra det dyreste babyplagget jeg har kjøpt ;)
Jeg kjøpte ytterskoa i butikk og linerz via nettet fra usa, men det ble vel sikkert bortimot 600 uansett, ja. Hva med å ønske i julegave (på forskudd?)?

Hva er bærejakke? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Går ikkje ute i med henne i bæresele. Min liker ikkje å sitte oppi der :(
Men når hun e oppi, så pleier vi å være inne på senter og da blir det sokker og noen ganger strikkete ull eller bomull utenpå der å.
Har en baby som fryser lett og liker at det e godt å varmt
 
Bruker dere nyfødt innlegget eller har dere de rett i bæreselen ??
 
Bruker nyfødtinnlegg i ergobabyen, men kan vel snart ta det ut, tror jeg.
 
Hva er bærejakke? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ei jakke med et ekstra stykke som kan glidelåses på i front ved magebæring eller bak ved ryggbæring. Hakket mere elegant enn den høres ut. Såvidt ;)

Finn kan vel kanskje være verdt en sjekk for stonz?
 
Jeg bruker bare puta i innlegget. Han er bare millimeter fra å være lang nok i beina til å droppe den også nå.
 
Fant stonz i butikken idag, og de er jo ikke så dyre.. 400 for skoen og 200 for innlegget.. Str er jo veldig fleksible.. 0-9 mnd, 6-18 mener jeg var s og m.. Rundt 9 mnd kan de jo begynne å gå.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fant stonz i butikken idag, og de er jo ikke så dyre.. 400 for skoen og 200 for innlegget.. Str er jo veldig fleksible.. 0-9 mnd, 6-18 mener jeg var s og m.. Rundt 9 mnd kan de jo begynne å gå.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror det var medium jeg kjøpte til eldste, og han brukte dem et par vintre under bæring, ute før han begynte å gå, og også i pulk da han var tre år (da passa dem faktisk ennå). Kjekke saker!
 
Så etter stonz i dag (ikke veldig aktivt) på forskjellige butikker feks Bare Barn O.l. Fant ikke. Hvor kan jeg finne de?
 
De fleste nettbutikker har ihvertfall. Barnas hus har det sikkert, om du bor i nærheten av en sånn
 
Endte opp med å kjøpe Reima booties. De var på salg, så da slo jeg til!
 
Back
Topp