Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergen? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] håper dere ikke kjører kun derfra til Nordby for å handle? [emoji23]
Joda, det gjorde viBergen? [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] håper dere ikke kjører kun derfra til Nordby for å handle? [emoji23]
Joda, det gjorde vi![]()
Er babyutstyr mye billigere i Sverige enn i Norge?
Åkei, tusen takk for svarNja, ikke alt men jeg syns utvalget er MYE bedre. Man kan spare litt på emmaljunga og britaxvogner pluss at bilstoler ofte er billigere
Joda, det gjorde vi![]()
Når vi er 3 stk som drar med en bil, så er det ikke så lite lønnsomtOi, er ikke det veldig langt? Og ikke minst lite lønnsomt? Vi bor 1time fra grensa, hadde vi bodd lenger unna hadde vi nok ikke dratt over tror jeg[emoji85]
Ja det trur jeg på, for dere er vel litt gale. Hehe. Det var langt å dra på svensketur. Vi har vel ca 1.5 time til Sverige, spørs hvem vei vi kjører.Når vi er 3 stk som drar med en bil, så er det ikke så lite lønnsomtvar en super tur. Mye latter
![]()
Når vi er 3 stk som drar med en bil, så er det ikke så lite lønnsomtvar en super tur. Mye latter
![]()
Brus, godis og snus. Babyutsyr har vi og handlet mye.
Styrer unna alt kjøtt og fisk[emoji5]
Enig! Kjøttet er sjeldent bra i Sverige, kyllingen er kanskje verst. Jeg pleier å kjøpe skinke og kjøttdeig der. Det har faktisk vært veldig bra!
Ja det er vel de få tingene jeg kunne kjøpt og, kyllingen er full av vann og salt så den styrer jeg unna, betaler heller hele 20kr mer pr.kilo her hjemme[emoji5]
Så får du i tillegg kylling som ikke har fått antibiotika i oppdretten også når du kjøper i Norge ;-)
Ja ikke minst det ja.
Hilsen bonden ;-)
I Bergen er vi ikke helt normalJa det trur jeg på, for dere er vel litt gale. Hehe. Det var langt å dra på svensketur. Vi har vel ca 1.5 time til Sverige, spørs hvem vei vi kjører.
Ned kjørte vi om natten. Brukte da 7 1/2 time. Hjem var det en del mer biler på veien. Brukte da omtrent akkurat 8 timer.Høres veldig morro ut[emoji5] hvor lang tid brukte dere? Og fant dere noen kupp?[emoji5]