I
Ingenbruker
Guest
Ned kjørte vi om natten. Brukte da 7 1/2 time. Hjem var det en del mer biler på veien. Brukte da omtrent akkurat 8 timer.
Skikkelig roadtrip da[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ned kjørte vi om natten. Brukte da 7 1/2 time. Hjem var det en del mer biler på veien. Brukte da omtrent akkurat 8 timer.
Jepp! Minimalt med stoppSkikkelig roadtrip da[emoji5]
Jepp! Minimalt med stopp![]()
Åhh.. har dere kyllinger?[emoji5]
I Bergen er vi ikke helt normal![]()
Jepp ;-)
Samme som herHadde digga en sånn tur med jentene men unger og mann hadde nok blitt hjemme[emoji87]
HihiJeg har 30 min til grensa, og er der sjelden [emoji38] dere vil jeg si er litt gærne som kjører 8 timer hitover ass!
Ja det er vel de få tingene jeg kunne kjøpt og, kyllingen er full av vann og salt så den styrer jeg unna, betaler heller hele 20kr mer pr.kilo her hjemme[emoji5]
Tydeligvis ikke her heller. Glemte å kjøpe middag til i går. Med litt regning så fant vi ut at det var billigere å kjøre 1.5 time til Sverige for å spise der enn 3 mil til peppes. Så da ble det brått en Sverige tur og 2 veldig lykkelige barn. De er like glad i å være spontane som sine foreldre.I Bergen er vi ikke helt normal![]()
Så gøyTydeligvis ikke her heller. Glemte å kjøpe middag til i går. Med litt regning så fant vi ut at det var billigere å kjøre 1.5 time til Sverige for å spise der enn 3 mil til peppes. Så da ble det brått en Sverige tur og 2 veldig lykkelige barn. De er like glad i å være spontane som sine foreldre.
Ja trur ikke eldste på 4.5 år glemmer det med det første. Yngste på 2 år elsker å kjøre bil så han er lykkelig bare vi kjører noen timer. Vi var veldig spontane og fant på mye gøy før yngste ble født med refluks og 3 brokk som har blitt operert 2 ganger. Han ble ikke sykere av den turen så får ta flere morsomme spontane turer trur jeg. Var reine parterapien den turen.Så gøy![]()
Kun snus til mannenVurderer en tur i morgen. Hva pleier dere å kjøpe?
Så morro... syns det virker så koselig[emoji5]