Hva handler du på Harry handel i Sverige?

Kjøper som regel kun tørrvarer som hvetemel, sukker, krydder, knekkebrød og innimellom brus og capri sonne. Sko og klær når jeg finner noe vi trenger.

Oi, er ikke det veldig langt? Og ikke minst lite lønnsomt? Vi bor 1time fra grensa, hadde vi bodd lenger unna hadde vi nok ikke dratt over tror jeg[emoji85]
Når vi er 3 stk som drar med en bil, så er det ikke så lite lønnsomt :) var en super tur. Mye latter :)

Når vi er 3 stk som drar med en bil, så er det ikke så lite lønnsomt :) var en super tur. Mye latter :)
Ja det trur jeg på, for dere er vel litt gale. Hehe. Det var langt å dra på svensketur. Vi har vel ca 1.5 time til Sverige, spørs hvem vei vi kjører.

Skinke, som vi kjøper mye av og fryser ned. Pepsimax, pellegrino, snus, vin, bacon, kjøttdeig, ost, dopapir, skyllemiddel (den fra Comfort, som heter consentrat, selges nemlig ikke i Norge)

Enig! Kjøttet er sjeldent bra i Sverige, kyllingen er kanskje verst. Jeg pleier å kjøpe skinke og kjøttdeig der. Det har faktisk vært veldig bra!

Ja det er vel de få tingene jeg kunne kjøpt og, kyllingen er full av vann og salt så den styrer jeg unna, betaler heller hele 20kr mer pr.kilo her hjemme[emoji5]

Ja det er vel de få tingene jeg kunne kjøpt og, kyllingen er full av vann og salt så den styrer jeg unna, betaler heller hele 20kr mer pr.kilo her hjemme[emoji5]

Så får du i tillegg kylling som ikke har fått antibiotika i oppdretten også når du kjøper i Norge ;-)

Ja det trur jeg på, for dere er vel litt gale. Hehe. Det var langt å dra på svensketur. Vi har vel ca 1.5 time til Sverige, spørs hvem vei vi kjører.
I Bergen er vi ikke helt normal :p

Høres veldig morro ut[emoji5] hvor lang tid brukte dere? Og fant dere noen kupp?[emoji5]
Ned kjørte vi om natten. Brukte da 7 1/2 time. Hjem var det en del mer biler på veien. Brukte da omtrent akkurat 8 timer.

Back
Topp