Speedsjarken
Gift med forumet
Jeg hadde ikke gjort det, men hadde ikke tenkt negativt om noen andre hadde reist heller:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Riskorn
Jeg er temmelig sær på det området. Men, selv jeg synes det er HELT greit så lenge ungene er med sin far! Far og mor er jo akkurat like nære omsorgspersoner. Hadde det vært med en bestemor eller tante derimot, hadde jeg sett annerledes på saken.
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Håper de koser seg hadde jeg tenkt[:)]
ORIGINAL: mirakelbarn
Virker som om at de som reagerer på det, har veldig lite tiltro til sin egen mann, og far til barna.
HALLO, det er pappan til barna liksom, han har akkurat like mye "rett" på barna som mor.
om far hadde reist bort, så hadde vel ingen reagert?
Dra du, og kos deg masse på husmorferie [:)]
ORIGINAL: *Tullingen*
at hu måtte kosa seg [:D]
1 helg der ungene e me pappaen tror eg går kjempe fint
ORIGINAL: Krristy
om noen du kjenner Reiste vekk 1 hel helg sammen med moren sin (med fly for å besøke tanten sin)
Når hun hadde 2 unger under 2 år og den minste er 4,5 mnd på det tidspunktet * ungene er hjemme med faren då*[:)]
ORIGINAL: Buffeluremamma
om noen du kjenner Reiste vekk 1 hel helg sammen med moren sin (med fly for å besøke tanten sin)
Når hun hadde 2 unger under 2 år og den minste er 4,5 mnd på det tidspunktet * ungene er hjemme med faren då*[:)]
Da spør jeg:
HVA skal være galt med det?
Selv om man er mamma så betyr ikke det at man skal sitte hjemme konstant....
Da spør jeg:
Det er det eg lurer på SELV, får høre at det er grusomt av meg at EG gjør det.[&:]
Skal besøke Tanten min som skal operere seg pga kreften igjen (hun bur på østlandet mens jeg bor på vestlandet)
Da spør jeg:
Det er det eg lurer på SELV, får høre at det er grusomt av meg at EG gjør det.[&:]
Skal besøke Tanten min som skal operere seg pga kreften igjen (hun bur på østlandet mens jeg bor på vestlandet)
Vettu, hadde noen påpekt det der for meg så er jeg redd for at jeg bare hade flira.
For det første er det ditt valg.
For det andre er barnefaren hjemme.
For det tredje har ingen noe med hva du bruker fritiden din på, så lenge barna er ivaretatt.
Hva med å replisere: ja, så pappan klarer ikke ta vare på barna alene? Er det det du sikter til? hehe
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Håper de koser seg hadde jeg tenkt[:)]