Hva hadde DU syns

Jeg hadde ikke gjort det, men hadde ikke tenkt negativt om noen andre hadde reist heller:)

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg er temmelig sær på det området. Men, selv jeg synes det er HELT greit så lenge ungene er med sin far! Far og mor er jo akkurat like nære omsorgspersoner. Hadde det vært med en bestemor eller tante derimot, hadde jeg sett annerledes på saken.

sign.

Hadde ikke tenkt over det i det hele tatt.. At noen reagerer på det klarer jeg faktisk ikke å skjønne..

ORIGINAL: Puskinella

Jeg hadde syns at det sikkert blir kjempehyggelig å dra på besøk hos tanten, og at ungene sikkert storkoser seg sammen med pappaen [:)]

Ser ikke noe i veien med det. Jeg hadde ikke gjort det, for jeg hadde ikke klart å reise fra en så liten en en hel helg. Men om folk velger å gjøre det, så tenker jeg ikke noe negativt om det.

Jeg hadde tenkt, "Åja" og så ikke så mye mer enn det. Hadde nok filosofert litt over hvor umulig det kjentes for meg å dra vekk en hel helg da snuppa mi var så lita, men ikke noe mer enn det.

ORIGINAL: mirakelbarn

Virker som om at de som reagerer på det, har veldig lite tiltro til sin egen mann, og far til barna.
HALLO, det er pappan til barna liksom, han har akkurat like mye "rett" på barna som mor.
om far hadde reist bort, så hadde vel ingen reagert?

Dra du, og kos deg masse på husmorferie [:)]

Sånn tanke føler jeg også er veldig typisk, ingen som reagerer når faren reiser vekk i nordsjøen!
Han er tross alt mer borte fra ungene en det jeg er på 1 år [:)]
Når han klarte seg utmerket godt alene hjemme med ungene når eg måtte være borte i 5 dager når minstemann var 1 mnd så klarer han flott ei helg [:)] (låg på sykehuset med en indre mageblødning)

Er jo ikkje akkurat som om eg drar på fylla tur i ei uka er mer en Besøk tanten min før det er for sent tur [:)]
Men enkelte tenker ikkje lenger før dei åpner kjeften desverre [:'(]

Hadde ikke tenkt noe over det annet enn at jeg aldri ville gjort noe sånt selv.
Og det handler ikke om at jeg ikke har tiltro til mannen min. [:)]
(Pappan her hadde heller ikke reist bort.)

Hadde ikke brydd meg, men vet at jeg ikke hadde gjort det selv... [:)]

Jeg hadde aldri klart å reise fra mine barn, særlig ikke så små. Folk er forskjellig. Om man ikke ammer, så føles det kanskje greiere. Er sikkert mange hensyn som skal tas. Kanskje mor til barna er ekstremt sliten og virkelig trenger denne pausen?

ORIGINAL: *Tullingen*

at hu måtte kosa seg [:D]

1 helg der ungene e me pappaen tror eg går kjempe fint

ORIGINAL: Krristy

om noen du kjenner Reiste vekk 1 hel helg sammen med moren sin (med fly for å besøke tanten sin)
Når hun hadde 2 unger under 2 år og den minste er 4,5 mnd på det tidspunktet * ungene er hjemme med faren då*[:)]

Da spør jeg:
HVA skal være galt med det?

Selv om man er mamma så betyr ikke det at man skal sitte hjemme konstant....

ORIGINAL: Buffeluremamma

om noen du kjenner Reiste vekk 1 hel helg sammen med moren sin (med fly for å besøke tanten sin)
Når hun hadde 2 unger under 2 år og den minste er 4,5 mnd på det tidspunktet * ungene er hjemme med faren då*[:)]

Da spør jeg:

Det er det eg lurer på SELV, får høre at det er grusomt av meg at EG gjør det.[&:]
Skal besøke Tanten min som skal operere seg pga kreften igjen (hun bur på østlandet mens jeg bor på vestlandet)

Da spør jeg:

Det er det eg lurer på SELV, får høre at det er grusomt av meg at EG gjør det.[&:]
Skal besøke Tanten min som skal operere seg pga kreften igjen (hun bur på østlandet mens jeg bor på vestlandet)

Vettu, hadde noen påpekt det der for meg så er jeg redd for at jeg bare hade flira.
For det første er det ditt valg.
For det andre er barnefaren hjemme.
For det tredje har ingen noe med hva du bruker fritiden din på, så lenge barna er ivaretatt.

Hva med å replisere: ja, så pappan klarer ikke ta vare på barna alene? Er det det du sikter til? hehe

Da spør jeg:

Vettu, hadde noen påpekt det der for meg så er jeg redd for at jeg bare hade flira.
For det første er det ditt valg.
For det andre er barnefaren hjemme.
For det tredje har ingen noe med hva du bruker fritiden din på, så lenge barna er ivaretatt.

Hva med å replisere: ja, så pappan klarer ikke ta vare på barna alene? Er det det du sikter til? hehe

Haha den LIKTE EG [:D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Håper de koser seg hadde jeg tenkt[:)]

Back
Topp