Hva hadde DU syns

Hadde vel tenkt "kos deg!".. pappsen kan vel like fint være hjemme med unger som mammaen [:)]

Det hadde jeg tenkt at var henne vel unt!

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Helt ok, bare dra.

At jeg ikke ville gjort det, er bare fordi jeg er avhengig av babyene mine, for MIN del![:D]

Altså, den minste. Klarer meg ikke uten før de er kanskje 1.

ORIGINAL: Azoria

hadde ikke tenkt noe spesielt om det

heldiggrisen , hadde jeg tenkt da!

Nydelig med en frihelg uten barn !! [:D]

ORIGINAL: *Tullingen*

at hu måtte kosa seg [:D]

1 helg der ungene e me pappaen tror eg går kjempe fint

Hadde tenkt at hun var heldig, tøff og sikkert hadde masse energi til barna når hun kom hjem[:D]

ORIGINAL: Krristy

Godt folk er enige, fekk høre at det var helt Grusomt av meg å reise vekk når han minste var så liten !![:'(]
Folk tenker ikkje så pass langt at kanskje det er en GRUNN for at eg vil reise nå!
Tanten min har hatt kreft i flere år og skal operere nå i neste uka for den er kommet tilbake!
Så jeg vil jo gjerne se hun , en vet jo aldri når det er for sent.
Hun bor tross alt på andre siden av fjellet og eg ser hun kanskje 1 gang i året hvis eg er heldig!

Så derfor skal eg og mamma reise ei helg om 1 måned for å besøke hun [:)]

Jamen - barna er jo hjemme med faren, det er jo ikke slik at du overlater dem til fremmede[>:] Selvfølgelig skal du reise - og det med god samvittighet!

Jeg er temmelig sær på det området. Men, selv jeg synes det er HELT greit så lenge ungene er med sin far! Far og mor er jo akkurat like nære omsorgspersoner. Hadde det vært med en bestemor eller tante derimot, hadde jeg sett annerledes på saken.

reiste fra mellomste da han var 3 månder størsta var 3 år.
var borte i 5 dager for å ta en eksman.
x en og barnefarn til mellomste passa dem da.
fedre har bare godt av å se hvor mye jobb det er.
ingen reagere når faren reiser fra barna sine men om mora gjør det er ho egoistisk.....

Rart at det skal være en problemstilling, men dersom det var snakk om faren så hadde ingen tenkt over det en gang.
Det er faktisk ikke alle som ammer. Men det er vel der problemet ligger.
Skal hun reise vekk? Det betyr at hun ikke ammer??!! Fy for en mor!!!!!

Så lenge moren ikke ammer babyen så klarer faren fint oppgaven. Jeg hadde selv aldri reist fra mine barn, så lenge det ikke var veldig, VELDIG god grunn.

ORIGINAL: Puskinella

Jeg hadde syns at det sikkert blir kjempehyggelig å dra på besøk hos tanten, og at ungene sikkert storkoser seg sammen med pappaen [:)]

sign

Hadde ikke tenkt noe spesielt over det.
Det er jo ikke snakk om å sende ungene til en barnevakt - er jo tross alt faren som har de[;)]

Det hadde jeg ikke reagert på, hadde heller tenkt at hun hadde fortjent en liten husmorferie![:)]

Jeg syntes det er viktig og tenke på at pappa`en klarer det like godt som oss [:)]

Jeg hadde verfall blitt fornerma om han ikke ville reise på tur fordi han ikke "stolte" på atjeg klarte det aleine [:)] Jeg tenker det er likt begge veier...Kos deg!

Ikke min bissniss

Back
Topp