Hva hadde DU syns

Krristy

Gift med forumet
om noen du kjenner Reiste vekk 1 hel helg sammen med moren sin (med fly for å besøke tanten sin)
Når hun hadde 2 unger under 2 år og den minste er 4,5 mnd på det tidspunktet * ungene er hjemme med faren då*[:)]

hadde ikke tenkt noe spesielt om det

at hu måtte kosa seg [:D]

1 helg der ungene e me pappaen tror eg går kjempe fint

Helt ok, bare dra.

At jeg ikke ville gjort det, er bare fordi jeg er avhengig av babyene mine, for MIN del![:D]

Altså, den minste. Klarer meg ikke uten før de er kanskje 1.

Jeg hadde syns at det sikkert blir kjempehyggelig å dra på besøk hos tanten, og at ungene sikkert storkoser seg sammen med pappaen [:)]

Håper de koser seg hadde jeg tenkt[:)]

Hadde ikke reagert med annet enn at jeg håpet hun fikk det gøy. Her i huset er det total likestilling når det kommer til barna, så jeg reiste vekk en helg når ene gutten min var 2 mnd ca...ammeeventyret var over for min del og jeg ville overlate ansvaret til pappaen litt så han fikk mer selvtillit når det kom til babylivet.

ORIGINAL: Puskinella

Jeg hadde syns at det sikkert blir kjempehyggelig å dra på besøk hos tanten, og at ungene sikkert storkoser seg sammen med pappaen [:)]

Håper de koser seg, både de som reiser og de som er hjemme [:)]

At hun var heldig som har en mann som var komfortabel med det, at hun var heldig som selv var komfortabel med det og sist, men ikke minst, at hun var heldig som hadde barn som ikke var så avhengig av henne og som sikkert kom til å ha det helt topp med pappan!

Godt folk er enige, fekk høre at det var helt Grusomt av meg å reise vekk når han minste var så liten !![:'(]
Folk tenker ikkje så pass langt at kanskje det er en GRUNN for at eg vil reise nå!
Tanten min har hatt kreft i flere år og skal operere nå i neste uka for den er kommet tilbake!
Så jeg vil jo gjerne se hun , en vet jo aldri når det er for sent.
Hun bor tross alt på andre siden av fjellet og eg ser hun kanskje 1 gang i året hvis eg er heldig!

Så derfor skal eg og mamma reise ei helg om 1 måned for å besøke hun [:)]

ORIGINAL: Tanketrollet

ORIGINAL: Tanketrollet

ORIGINAL: Krristy

Godt folk er enige, fekk høre at det var helt Grusomt av meg å reise vekk når han minste var så liten !![:'(]
Folk tenker ikkje så pass langt at kanskje det er en GRUNN for at eg vil reise nå!
Tanten min har hatt kreft i flere år og skal operere nå i neste uka for den er kommet tilbake!
Hun bor tross alt på andre siden av fjellet og eg ser hun kanskje 1 gang i året hvis eg er heldig!

Den/de synes sikkert det er grusomt av deg,fordi den/de ikke hadde klart det selv.. Og derfor ikke klarer å se at andre føler seg komfortabel med det!

Så lenge hun har noen som kan passe barna, enten pappaen eller noen andre som er veldig tett på barna, så ser jeg ikke at det skulle være galt. Det er jo bare en helg.

ORIGINAL: Krristy

uff, så leit da!
Tror nok folk skjønner sånt da. Uansett er det INGEN som har noe med det, så lenge barna faktisk blir tatt godt vare på mens du er vekke. [:)]

Håper dere får et veldig fint besøk hos tanten din og operasjonen hennes går bra. [:)]

Back
Topp