Hva hadde du sagt?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Hva hadde du sagt og gjort hvis du var sammen med barnet ditt og gikk i fakkeltog ifm julegrantenning, dere hadde ikke fakkel og en dame tilbydde seg sin så ungen din fikk?

Tusen takk, men vi trenger ikke det .. om hun fremdeles vil gi hadde jeg sakt te gutten min så snill ho var..som gidde deg hennes.. så hadde han antagelig sakt Tusen takk å ;)

Det kan jo være en grunn til at man har valgt å ikke ha, så jeg ville evt. ha takket for tilbudet og sagt ja eller nei, men hadde satt pris på at jeg som forelder ble spurt uten at noen henvendte seg direkte til barnet.

Vet ikke jeg. Kunne sikkert sagt både tusen takk og ellers takk. Føler i allefall ikke det finnes noe mer korrekt svar enn annet her. Tenker litt som toneany, at det kan være en grunn til at man ikke har, og at man ikke skal ha. Hvis det ikke hadde vært det, hadde jeg takket fint og satt pris på tilbudet.

Godt det er noen som har folkeskikk da ihvertfall :)

Jeg spurte moren ja. Og det var selvfølgelig lov til å takke nei :)
Hun ville ha og tok den, men uten et smil eller takk, bare et "ja den kan vi ta"...

Vet ikke jeg. Kunne sikkert sagt både tusen takk og ellers takk. Føler i allefall ikke det finnes noe mer korrekt svar enn annet her. Tenker litt som toneany, at det kan være en grunn til at man ikke har, og at man ikke skal ha. Hvis det ikke hadde vært det, hadde jeg takket fint og satt pris på tilbudet.
Signerer denne :)

Hun ville ha og tok den, men uten et smil eller takk, bare et "ja den kan vi ta"...
Ja det er ikke normal folkeskikke O.o men kan jo være hun var flau eller noe. Burde absolutt sagt takk!

I alle dager! Forventer hun bare å få? Rart!

Jeg ville sagt: " Åhhh så snill du er, tusen takk"

Enig i denne. :)

Tusen takk, så snill du er! Hadde jeg sagt , også hadde nok de to andre ungene ødelagt med å også skulle ha ;-)

Jeg hadde selvfølgelig takket for tilbudet uansett om jeg var interessert eller ei. Mange rare folk, litt spesielt å ikke takke når du var så snill å tilby dem en fakkel. Uansett fint gjort av deg da :)

Back
Topp