Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hadde jeg gjortTusen takk, men vi trenger ikke det .. om hun fremdeles vil gi hadde jeg sakt te gutten min så snill ho var..som gidde deg hennes.. så hadde han antagelig sakt Tusen takk å![]()
Signerer denneVet ikke jeg. Kunne sikkert sagt både tusen takk og ellers takk. Føler i allefall ikke det finnes noe mer korrekt svar enn annet her. Tenker litt som toneany, at det kan være en grunn til at man ikke har, og at man ikke skal ha. Hvis det ikke hadde vært det, hadde jeg takket fint og satt pris på tilbudet.
Ja det er ikke normal folkeskikkeGodt det er noen som har folkeskikk da ihvertfall
Jeg spurte moren ja. Og det var selvfølgelig lov til å takke nei![]()
Hun ville ha og tok den, men uten et smil eller takk, bare et "ja den kan vi ta"...
Godt det er noen som har folkeskikk da ihvertfall
Jeg spurte moren ja. Og det var selvfølgelig lov til å takke nei![]()
Hun ville ha og tok den, men uten et smil eller takk, bare et "ja den kan vi ta"...
Sign!Jeg ville sagt: " Åhhh så snill du er, tusen takk"
Vet ikke jeg. Kunne sikkert sagt både tusen takk og ellers takk. Føler i allefall ikke det finnes noe mer korrekt svar enn annet her. Tenker litt som toneany, at det kan være en grunn til at man ikke har, og at man ikke skal ha. Hvis det ikke hadde vært det, hadde jeg takket fint og satt pris på tilbudet.
Ville nok sagt noko liknandeTusen takk, men vi trenger ikke det .. om hun fremdeles vil gi hadde jeg sakt te gutten min så snill ho var..som gidde deg hennes.. så hadde han antagelig sakt Tusen takk å![]()
Godt det er noen som har folkeskikk da ihvertfall
Jeg spurte moren ja. Og det var selvfølgelig lov til å takke nei
Signerer denne.Jeg ville sagt: " Åhhh så snill du er, tusen takk"