Hva hadde du sagt om du testet positivt i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Hadde blitt veldig overrasket siden jeg fødte for to uker siden..

Aner ikke hva jeg hadde tenkt, men mannen ville fått sammenbrudd tror jeg :p

Hadde vært verdens undergang! Vi skal ikke ha flere barn, det er best slik på alle måter men samtidig er jeg sterkt mot abort! Så ja helt krise.....

Aiaiai må bytte navn til Maria. Jomfrufødsel/mirakel etter fødsel nr 2[emoji33]

Minstemann er bare 3 uker [emoji12] og det har ikke blitt kos enda.

Jeg hadde blitt overlykkelig! Ser for meg at jeg hadde grått og ledd om hverandre av glede[emoji173]️

Har jeg vært så full at jeg har hatt sex uten å vite det?

Se for deg følgende scenario: Du våkner opp om morgenen, kjenner deg litt småkvalm men ellers ganske fin. Du rusler inn på badet, og setter deg på toalettet. Så kommer du på at du har en ubrukt graviditetstest liggende i skapet under vasken! Du smiler litt for deg selv og tenker at du kan jo ta en test - bare på gøy - du er jo faktisk litt kvalm også! Du finner frem testen, gjør deg ferdig på toalettet og legger testen på vasken mens du vasker deg på hendene. Så tar du opp testen på vei ut døren - og den er POSITIV. Hva går gjennom hodet ditt? Hva tenker du? :)

Shit... det var litt fort...

Har spiral så hadde blitt rimelig overrasket, for så å blitt utrolig lei meg. Skal ikke ha flere og orker ikke tanken på abort.

Hadde blitt så glad at jeg hadde begynt å gråte, bekymret fordi jeg har spiral, litt betenkt fordi min kjære syns det er nok og fordi minste er så liten, og så hadde tanken på fødsel gitt meg en kalddusj til slutt :arghh:

Hipp hurra! Hadde blitt overlykkelig!

Hadde tenkt "å faen" da vi har ei på 14mmd nå straks.

Men uansett, så venter vi en til i mars/april :Heartred
Så reaksjonen stemte :hilarious:

Hadde jubla av overlykkelighet (om det er et ord [emoji23])

At det var voldsomt tidlig 2 dpo :p
Men hadde blitt overlykkelig om det stemte!

Back
Topp