Hva hadde du sagt om du testet positivt i dag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Se for deg følgende scenario: Du våkner opp om morgenen, kjenner deg litt småkvalm men ellers ganske fin. Du rusler inn på badet, og setter deg på toalettet. Så kommer du på at du har en ubrukt graviditetstest liggende i skapet under vasken! Du smiler litt for deg selv og tenker at du kan jo ta en test - bare på gøy - du er jo faktisk litt kvalm også! Du finner frem testen, gjør deg ferdig på toalettet og legger testen på vasken mens du vasker deg på hendene. Så tar du opp testen på vei ut døren - og den er POSITIV. Hva går gjennom hodet ditt? Hva tenker du? :)

Hadde nok kommet noen stressende banneord, tipper jeg. Og hadde vel måttet hatt tid på å fordøye det. Samtidig er vi jo veldig på vippen om dette, så hadde vel gått fint. De ungene vi har blir jo eldre, så det hadde jo vært en trøst. :P

Var på kjøpesenteret med ungene alene idag, og ble minnet på hvorfor jeg ikke gjør det lenger.

Hææææææææææ!!!!!!!!!!!
Jeg er jo sterilisert...

Da går den reisen i vasken.. går på prevensjon ..

Er lang rekke banneord, grining og mer banning. Så en tlf til lege for å ordne med abort. Tipper det hadde skjedd i løpet av maks 30 min.

Hvordan er det mulig?

Jeg har spiral, ingen syklus og ikke spesielt fruktbar uten heller og mannen har dårlig sædkvalitet. Vi har kjempet oss til tre unger og den siste med en del hormonell hjelp. At jeg skulle bli gravid på spiral skal godt gjøres tror jeg...

Men vi hadde nok beholdt. Etter en tid eld tilvenning skulle jeg gledet meg også, trolig ganske fort men med en del panikk innimellom.

Mentalt er vi ferdig å få barn. Vi har tre. Vi er 39.

Hurra!

Men blenda test i dag :(

Jippi! Og hvordan skjedde det? Jeg er singel uten sexliv :P

Det hadde nok blitt full panikk! Jeg har spiral, og ingen syklus. så det skal jo ikke være mulig!
med noen dype pusteøvelser og ca. 20 tester til for å være sikker så hadde jeg nok blitt glad :)

som sabo sier: jeg er så babysjuk at han er glad jeg ikke går på p-piller, for da hadde han ikke stolt på meg ;)

Da hadde jeg brutt sammen da jeg fødte for 4 uker siden. Og hun som kom nå er i hovedsak siste

Back
Topp