Hva hadde du gjort?

Skal i ett bryllup til i sommer:) men det er ett nært vennepar så det blir skikkelig bra!;) men tror jeg kjøper to kjoler egentlig.. Evnt leier til det bryllupet:)
Bra det da:) Gøy å pynte seg da, jeg hadde lett brukt to forskjellige selv da enten kjøpt eller leid som du sier :)

Jeg ville hevet meg over fortiden og dratt. Kanskje er dette hans måte å vise at han fortsatt bryr seg og kanskje vil redde vennskapet? Og dere trenger jo ikke være der hjennom hele greia :) Pynt deg og kos deg sammen med mannen din ;)

Jeg ville hevet meg over fortiden og dratt. Kanskje er dette hans måte å vise at han fortsatt bryr seg og kanskje vil redde vennskapet? Og dere trenger jo ikke være der hjennom hele greia :) Pynt deg og kos deg sammen med mannen din ;)
Mulig men jeg syns det er helt feil måte p vise det på.. Han burde ha bein i nesa og si hva han vil til henne.. Komme på besøk til oss el tilbringe tid med gutta.. At han ikke kan vøre venn med meg er ett fett.. Men at han ikke kan være med gutta er for gæli.. Gjett om heg skal skinne den dagen :)

Mulig men jeg syns det er helt feil måte p vise det på.. Han burde ha bein i nesa og si hva han vil til henne.. Komme på besøk til oss el tilbringe tid med gutta.. At han ikke kan vøre venn med meg er ett fett.. Men at han ikke kan være med gutta er for gæli.. Gjett om heg skal skinne den dagen :)
Helt enig. Ekstremt dumt av han.

Sikker på at du kommer til å være nydelig ;)

Jeg ville dratt. Hadde også sagt at han bør sette med foten ang å få lov å ha venner.

Helt enig. Ekstremt dumt av han.

Sikker på at du kommer til å være nydelig ;)
Åh skjønne deg!;) ja jeg skal gjøre mitt beste:) en uke i syden vil nok gjøre meg brun :) tjihi:) så får jeg prøve finne en kjole som sitter bra og dra på fest og late som alt er greit..

Åh skjønne deg!;) ja jeg skal gjøre mitt beste:) en uke i syden vil nok gjøre meg brun :) tjihi:) så får jeg prøve finne en kjole som sitter bra og dra på fest og late som alt er greit..
Gratis mat og kake ;) Musikk så jeg kan danse med mannen. Føle seg vakker. Funker for meg :P

Gratis mat og kake ;) Musikk så jeg kan danse med mannen. Føle seg vakker. Funker for meg :P
Jeg er så lettrørt av bryllup at jeg er redd jeg begynner å gråte.. Men kan hende situasjonen er litt annerledes denne gangen.. Det bryllupet til bestevenninna mi der kommer jeg til å gråte fra jeg ser ho til festen er over! Haha

Jeg er så lettrørt av bryllup at jeg er redd jeg begynner å gråte.. Men kan hende situasjonen er litt annerledes denne gangen.. Det bryllupet til bestevenninna mi der kommer jeg til å gråte fra jeg ser ho til festen er over! Haha
Blir nok 2 forskjellige situasjoner tror jeg :P

Ja hun er spesiell.. Skal sies at det her er ei jente jeg han har snakka om før.. Å da syns han jo var fæl og stygg.. Han begynte å drive på med en veninne av oss.. Hun fortalte at ho ikke var så interessert likevel men st hun ...... Var.. Så tok det to dager så var han sammen med henne.. Fra å ikke kjenne jenta til sammen.. Til 4mnd etter samboere og 1år senere gravid og forlova.. Så gått alt i slag.. Hun har alltid slitt med mobbing i hele oppveksten av mor ( favorisering av en annen datter som hadde modell kropp og såg bra ut) og på skolen.. Alltid vært lubben og ikke noe godt likt.. Så jeg er REDD for at det her fra hans side var ett desperat forsøk på p så seg noe også kommer han seg ikke vekk.. Men samme kan det være.. Min mening er at man skal kunne ha venner og ha kjæreste.. Hvertfall når de ser hvor mange venner vi er som holder sammen..

Kan jo hende han ser noe i henne som dere andre ikke ser..? Evt at han prøver å være en god far og stille opp for barnet sitt..?
Uansett ville jeg dratt, smilt, og latt henne ha denne dagen. Virker jo ikke som hun har hatt det lett tidligere.. På samme måte som du sier du skal være ekstra fin denne dagen, så kan det hende hun tenker det samme.. At nå skal hun vise alle at hun er bedre enn hva de tror. Virker jo som om hun sliter med selvtilliten og selvbildet sitt, og da er det lett å bli sjalu på jenter rundt seg.. Spesielt dersom hun vet at han har vært interessert i deg tidligere.. Hadde ikke likt at samboeren hadde hengt rundt en jente jeg kanskje følte var penere enn meg, spesielt ikke om jeg visste han pleide å ha en ting for henne..

Kan jo hende han ser noe i henne som dere andre ikke ser..? Evt at han prøver å være en god far og stille opp for barnet sitt..?
Uansett ville jeg dratt, smilt, og latt henne ha denne dagen. Virker jo ikke som hun har hatt det lett tidligere.. På samme måte som du sier du skal være ekstra fin denne dagen, så kan det hende hun tenker det samme.. At nå skal hun vise alle at hun er bedre enn hva de tror. Virker jo som om hun sliter med selvtilliten og selvbildet sitt, og da er det lett å bli sjalu på jenter rundt seg.. Spesielt dersom hun vet at han har vært interessert i deg tidligere.. Hadde ikke likt at samboeren hadde hengt rundt en jente jeg kanskje følte var penere enn meg, spesielt ikke om jeg visste han pleide å ha en ting for henne..
Men jeg er jo ingen trussel for henne jeg har jo kjærste.. Jeg skal dra.. Klistre på smile..

som mange har sagt over her så inviteres jo ikke hvem som helst i et bryllup. Og begrenset hvor mye en får pratet med brudeparet, så hadde tatt på finkjolen og smilet og pratet med andre enn bruden hvis hun ikke har funnet ut at hun har oppført seg veldig teit :)

Back
Topp