Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns Nelly har mye fint jeg daJa vi må nok detnoen som har tips om noen kjole butikker på nettet? Vurderer å få sydd en på ebay
de er så lekkere
![]()
Ja svelger kamelen og drar.. Er vel det beste tror jeg.. Selv om jeg unner han noen langt bedre enn henne.. Men han har valgt så da får man ta det derifra.. Men vi har våre tvil på hvor lenge det kommer til å holde.. Men det får tiden viseDet er nesten enda bedredu kaster deg ut i det. Du fikk invitasjonen, klart du stiller opp
![]()
Mye fint jaSyns Nelly har mye fint jeg da
Ellers finnes det sikkert et hav av kjolebutikker og folk som syr ja, både i inn- og utland![]()
Skulle bare likt å visst hvorfor vi er bedt.. Når vi vet at ho ikke takler meg.. Jeg hadde ikke bedt sånne folk i midt bryllup da som jeg ikke hadde vært sammen med tildaglig..Jeg ville ha reistEr som andre over her sier, at det koster jo med gjester, så de inviterer nok ikke bare for moroskyld. Og skulle hun finne på å lage drama, så er det jo hun selv som ødelegger bryllupet sitt, og da kan dere jo heller velge å dra hjem om det blir for mye
![]()
Skulle bare likt å visst hvorfor vi er bedt.. Når vi vet at ho ikke takler meg.. Jeg hadde ikke bedt sånne folk i midt bryllup da som jeg ikke hadde vært sammen med tildaglig..
Ja kan være.. Men han vet godt hva ho mener om meg..Nei, det skjønner jeg. Men om han er barndomskompis med typen din, så kan det jo være at han har insistert på å invitere dere![]()
Ja kan være.. Men han vet godt hva ho mener om meg..
Jeg håper for hennes del at ho bare lar kjærligheten mellom dem råde den dagen.. Men ja jeg syns de burde tatt en prat med oss..Ja, det er ikke så godt å si... men syns dere bør gå i hvert fall, og heller dra hjem igjen om det skulle oppstå noe drama i løpet av kvelden![]()
Jeg håper for hennes del at ho bare lar kjærligheten mellom dem råde den dagen.. Men ja jeg syns de burde tatt en prat med oss..
Tro meg jeg skal se bra ut den dagen.. HeheJeg hadde reist og hevet meg over tidligere drama, kan jo hende hun har forandret seg også? Og uten at jeg vet hvordan hun er, men de fleste damer har nok med seg selv på bryllupsdagen og gidder vel ikke å starte noe da? Nei reis du, se smoking hot ut og vis at du er lykkelig og glad på deres vegne uansett om det ikke er det du egentlig føler![]()

Ja, får krysse fingrene for det![]()
Jeg får vel bare svelge kamelen, og dukke opp.. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal se bra ut den dagen.. He he.. Tror det er viktig for min egen del![]()
Den var råfinTro meg jeg skal se bra ut den dagen.. Heheneida man vil jo alltid skinne litt i ett bryllup
Vis vedlegget 102226
Falt for denne.. Men tror det blir litt for mye kanskje..
Har noen korte kjoler fra Floyd.. Men vil ha en kjole som okke alle kan bestille på nettet el kjøpe i butikken her vi bor.. Så velger heller en av de utenlandske nettbutikkeneGrått går vel braPå floyd.no er det mange fine også
![]()
Ser denHar noen korte kjoler fra Floyd.. Men vil ha en kjole som okke alle kan bestille på nettet el kjøpe i butikken her vi bor.. Så velger heller en av de utenlandske nettbutikkene![]()