Hva hadde du gjort?

Det er nesten enda bedre:D du kaster deg ut i det. Du fikk invitasjonen, klart du stiller opp:p:D

Ja vi må nok det:) noen som har tips om noen kjole butikker på nettet? Vurderer å få sydd en på ebay:) de er så lekkere;)
Syns Nelly har mye fint jeg da :D
Ellers finnes det sikkert et hav av kjolebutikker og folk som syr ja, både i inn- og utland :)

Det er nesten enda bedre:D du kaster deg ut i det. Du fikk invitasjonen, klart du stiller opp:p:D
Ja svelger kamelen og drar.. Er vel det beste tror jeg.. Selv om jeg unner han noen langt bedre enn henne.. Men han har valgt så da får man ta det derifra.. Men vi har våre tvil på hvor lenge det kommer til å holde.. Men det får tiden vise:) jeg skal hvertfall ha sommer brun hud... Og corall el lilla kjole :)

Jeg ville ha reist :) Er som andre over her sier, at det koster jo med gjester, så de inviterer nok ikke bare for moroskyld. Og skulle hun finne på å lage drama, så er det jo hun selv som ødelegger bryllupet sitt, og da kan dere jo heller velge å dra hjem om det blir for mye :)

Jeg ville ha reist :) Er som andre over her sier, at det koster jo med gjester, så de inviterer nok ikke bare for moroskyld. Og skulle hun finne på å lage drama, så er det jo hun selv som ødelegger bryllupet sitt, og da kan dere jo heller velge å dra hjem om det blir for mye :)
Skulle bare likt å visst hvorfor vi er bedt.. Når vi vet at ho ikke takler meg.. Jeg hadde ikke bedt sånne folk i midt bryllup da som jeg ikke hadde vært sammen med tildaglig..

Skulle bare likt å visst hvorfor vi er bedt.. Når vi vet at ho ikke takler meg.. Jeg hadde ikke bedt sånne folk i midt bryllup da som jeg ikke hadde vært sammen med tildaglig..

Nei, det skjønner jeg. Men om han er barndomskompis med typen din, så kan det jo være at han har insistert på å invitere dere :)

Ja, det er ikke så godt å si... men syns dere bør gå i hvert fall, og heller dra hjem igjen om det skulle oppstå noe drama i løpet av kvelden :)
Jeg håper for hennes del at ho bare lar kjærligheten mellom dem råde den dagen.. Men ja jeg syns de burde tatt en prat med oss..

Jeg hadde reist og hevet meg over tidligere drama, kan jo hende hun har forandret seg også? Og uten at jeg vet hvordan hun er, men de fleste damer har nok med seg selv på bryllupsdagen og gidder vel ikke å starte noe da? Nei reis du, se smoking hot ut og vis at du er lykkelig og glad på deres vegne uansett om det ikke er det du egentlig føler:P

Jeg hadde reist og hevet meg over tidligere drama, kan jo hende hun har forandret seg også? Og uten at jeg vet hvordan hun er, men de fleste damer har nok med seg selv på bryllupsdagen og gidder vel ikke å starte noe da? Nei reis du, se smoking hot ut og vis at du er lykkelig og glad på deres vegne uansett om det ikke er det du egentlig føler:P
Tro meg jeg skal se bra ut den dagen.. Hehe:) neida man vil jo alltid skinne litt i ett bryllup:) ImageUploadedByBV Forum1423142188.855396.jpg
Falt for denne.. Men tror det blir litt for mye kanskje..

Jeg får vel bare svelge kamelen, og dukke opp.. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal se bra ut den dagen.. He he.. Tror det er viktig for min egen del:)

Helt enig - nå som du først har bestemt deg for å gå, gjør det med stil ;)

Back
Topp