Men alvorlig talt da, mannen har fått seg ny familie og prioriterer dette. For en fantastisk mann!
Skjønner det er sårt for deg, men du høres jo ut som om du er skikkelig bitter og et virkelig offer her! Men det er du da ikke? Og unner du ham ikke den lykken? Synes du ikke at det er riktig at han jobber med forholdet sitt og legger til rette for at kjærligheten skal gro?
Jeg skjønner godt hvis hun får vondt av at han er med deg, noen personer blir man usikker overfor.
Jeg sitter i samme situasjonen, en av mine beste venner som også har hatt meg som "drømmedame", og som nå ikke har tid til meg eller å treffe meg eller noe pga nye dama, Og hun er også sjalu.
Og jeg forstår henne godt! Ikke at hun trenger å være sjalu på meg, for jeg er absolutt ikke interessert på den måten, men hun er sjalu på de følelsene han har hatt for meg, og det er skikkelig vondt. Så jeg har trukket meg tilbake og kunne ikke tenkt meg å skulle lage noe styr for dette. For det er noe de må finne ut av.
Jeg har truffet henne to ganger og vi har en hyggelig og grei tone oss imellom, men jeg merker at hun har vondt av å se meg med ham og jeg vil ikke skape såre følelser dem imellom. Så for en stund nå, mens forholdet er nytt osv så må de to få etablere seg og bygge opp tillit så får jeg komme på banen senere. Nå holder det å trykke liker på facebookstatusen hans og kommentere bilder av barna og dem osv.
Ta et steg tilbake og se det fra deres side og vær glad for dem, så når det blir naturlig senere kan dere heller ta opp litt mer kontakt. Akkurat nå har han det vanskelig nok, og det at han viser den nye kjæresten sin såpass mye respekt at han holder seg unna det som kan såre henne, bør han få applaus for!