Jeg er jo veldig glad for at han har funnet roen etter mange år på vift.. Men jeg skulle så inderlig ønske at vi alle kunne vært venner.. Nå må jeg gå omveier om jeg møter henne for hun dreper meg med blikket om du skjønner.. Jeg har gjort alt jeg kan og fikk bare en støvel i tryne.. Det er så irriterende at vi alle vet at vi er mer enn nok bra nok for han alle sammen.. Men at hun styrer han litt for mye.. Det må bare være sånn det er.. Men når ho ikke gir oss noen sjangser ved å delta på koslige kvelder med en super gjeng.. Så legger hun jo lista litt selv..
Jeg skjønner deg jeg altså, det er ikke det jeg sier. Men jeg har vært begge steder selv og skjønner henne veldig godt også.
Det er sårt, men livet er ikke rettferdig heller. Og tro meg, hun har det nok veldig vondt også, og det er derfor hun oppfører seg slik. Og midt oppi alt står han, og prøver å gjøre de rette valgene for sin familie. Den beste måten å vise at du er en venn som stiller opp uansett, er å støtte ham i det valget nå, og være der hvis han faller senere.