Hva hadde du gjort..?

Ja, da er vi forskjellige. Jeg hadde aldri i verden gitt bort min hund om feks barnefaren ikke hadde tålt han da vi møttes for 5 år siden. Da hadde jeg hatt min hund i 5 år og var et familiemedlem. Jeg hadde ikke hatt hjerte til å gi han fra meg fordi jeg møtte en mann som ikke tålte han.. Det finnes flere fisk i sjøen

ORIGINAL: Fridasinmamma

En hund/katt er jo et familemedlem man har skaffet seg.. synes det blir for lettvindt at man bare kvitter seg med dyret fordi man møter en mann.... mange som ikke skulle ha skaffet seg dyr skjønner jeg

Hva vet man om at det er mannen i sitt liv da?!

enig !!!

ORIGINAL: Buffeluremamma

Hvis alt er perfekt så ville jeg omplassert katten, rett og slett.
[:)]

enkelt å greit, for en liknende hendelse skjedde her[:D] pus flytta bort til mamma og pappa, å de er jeg hos daglig om ikke mer, så ikke noe problem[:D]

ORIGINAL: Tinajulekule

gitt han en allergitablett

Jeg hadde ALDRI gitt bort hunden min for en mann....

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: wiccania

bedt han vente med å komme inn til katta kreperte..
jeg hadde ikke ofret noen av mine dyr for en mann..

Katten er 3-4 år,og kan leve i vertfall 13 år til..skal man vente så lenge..?

Hahaha, ja du får smøre deg med tålmodighet! [:D] Jeg hadde omplasset katten, så lenge jeg visste at dette var "the one"! [;)] Glatt!

omplassert den, uten tvil...
kjedelig å ikke ta sjansen på en fyr som kan være number one, pga en katt[:-][:-]

Jeg hadde prøvd å vaske med allergishampo og holde katten fra å ligge i senga hvis den gjør dette.
Og gitt typen allergimedisin.
(kanskje det funker med en sånn sprøyte så han slipper tabbis hver dag?)

hadde gjort dette før jeg vurderte å omplassere katten[:)]

Om det ikke funker så vet jeg ikke... veldig vanskelig det der[&o]
Jeg ser ikke for meg at jeg hadde klart å kvitte meg med et av mine dyr pga en mann, men man vet aldri. Kommer veldig ann på situasjonen sikkert...

Kanskje noen du kjenner kan ta over katten?
så kan du ha samvær[:)]

Minner han om at det finnes allergipiller og det er begrenset levetid på en katt.
( dette sier jeg fordi mannen ER allergisk mot katt på høyeste nivå. Vi har hatt katt hele tiden og hun er nå snart 10 år......)

vet faktisk ikke... dopa han med allergitabletter?
vet faktisk ikke heller om jeg kunne vært sammen med en mann med allergi mot dyr, hele livet mitt uten dyr?? nei huff)

(forutsatt at man vet om allergien tidlig.. hadde mannen min nå blitt allergisk, så hadde jeg vel gått med på leve livet uten dyr.)

Hadde det problemet, men han var hos meg så mye fra begynnelsen av at var aldri snakk om noe omplassering
når vi flyttet sammen. Han spiste allergipiller i begynnelsen, men nå merker han nesten ikke katta om den gnir seg i fjeset hans engang [;)]

Etter en dose/periode med kattehår overalt er han ikke allergisk lengre [:)]

Men om det ikke hadde fungert i lengden hadde nok katta måtte gå ja, desverre..

Hadde det ikke gått med allergishampo og allergitabletter til mannen, hadde jeg nok prøvd å finne et nytt trygt hjem til katten jeg da [:)]

Ingen familiemedlemmer som kan ha katten boende hos seg da, som du treffer ofte? [:D]

Hadde ikke omplassert katten iallefall.. Når jeg skaffer meg et dyr er jeg bevisst på at det er et ansvar for livet! Mine dyr er som familiemedlemmer for meg, ikke bruk og kast. Dyr knytter seg like mye til oss (i grunnen mer) som vi gjør til dem og det kan være traumatisk for dem å bli plassert bort fra alt som er kjent. Synes mange tar for lett på dyrehold.. Dessuten kan mannen være ute av livet ditt etter noen måneder, mens katten eller hunden gir deg ubetinget kjærlighet hele sitt liv. 

Back
Topp