hva hadde du gjort? ?

Fy faen...da hadde det svartnet..
Og det er HAN som skal selge hus..?
Jeg hadde lett sluppet alt jeg hadde i hendene,og dratt til mamma eller en venninne så hadde han fått ordnet med det der in the morning...faens forbanna idiotmannfolk..[:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg hadde lett sluppet alt jeg hadde i hendene,og dratt til mamma eller en venninne så hadde han fått ordnet med det der in the morning...faens forbanna idiotmannfolk..[:@][:@][:@][:@][:@]

Sign [>:]

ORIGINAL: NurseAngelFire

ORIGINAL: YsePyse

Hva gjorde du? [:)]

Spent på hva du gjorde jeg[:)]
Jeg hadde ikke blitt glad iallefall[;)]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Gitt ham så klinkende klar beskjed om at det var TOTALT uaktuelt, og at det ble hans ansvar å rydde 110% før visning.. Og jeg skulle stått ved sengesida hans 06.30 dagen etterpå og banket med grytelokk til han sto opp, og fotfulgt ham mens han ryddet og vasket hele huset på nytt før visning.....[:D]
sign!

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

sign

dytter i håp om en oppdatering..hehe[:D]

ORIGINAL: PS.I Love You

Om du skulle ha visning i morra kl 10. Du hadde rydda hele huse og vaska som en gal. Å så hadde mannen invitert folk og begynt å drikke. Så du hadde full fest i stua??

JEG hadde halt han opp kl 08 om morgenen og fått han til å ordne opp etter seg.
Det der er jo bare sinnsykt dårlig gjort.

ORIGINAL: Pontus

dytter i håp om en oppdatering..hehe[:D]

Vurdere faktisk å liste meg stille ut i morra tidlig å dra på frokost til bestemor og ringe han når jeg er fremme å si at an må stå opp å vaske å rydde for bare få timer til visning å jeg er ikke hjemme. Er han som skal selge hus så..

Det var en kjempegod ide!!

Om HAN skulle selgt huset, og står som eiger hadde jeg faktisk bare blitt med på festen og gitt faen.
Når han er så teit at han legger opp til fest dagen før visning så skulle han fått vist frem tomgodset sitt til evt. kjøpere selv gitt!!

Hadde gitt f og dratt min vei. Blitt borte til etter visningen var over, og når jeg hadde kommet hjem og han hadde vært sinna for at jeg dro, hadde jeg spilt dum og sagt "åh, var det idag det.. Trodde det var imorgen jeg, siden du hadde fest igår og ikke rydda opp..."

Men jeg er grådig spent på hva du gjorde med saken....

Vurdere faktisk å liste meg stille ut i morra tidlig å dra på frokost til bestemor og ringe han når jeg er fremme å si at an må stå opp å vaske å rydde for bare få timer til visning å jeg er ikke hjemme. Er han som skal selge hus så..

DO THAT!!

Dro og lot han ta hele oppryddninga og alt han i utgangspunkte sku gjøre. Ingen kjære mor. Var såå sinna. Æ gikk ned å sa de måtte gå. Men de dro ikke før kl2 på natta. Så løfta ikke en finger før visning.

Gjør det, det var jo lurt! [:D]

Dro og lot han ta hele oppryddninga og alt han i utgangspunkte sku gjøre. Ingen kjære mor. Var såå sinna. Æ gikk ned å sa de måtte gå. Men de dro ikke før kl2 på natta. Så løfta ikke en finger før visning.

Det hadde jeg også gjort. Hadde han klart å rydde til visningen da?

Back
Topp