hva hadde du gjort? ?

PS.I Love You

Gift med forumet
Om du skulle ha visning i morra kl 10. Du hadde rydda hele huse og vaska som en gal. Å så hadde mannen invitert folk og begynt å drikke. Så du hadde full fest i stua??

ORIGINAL: FancyPants

Kastet ut alle mann.

Nææ, den var enkel..

Hadde kasta ut alle untatt sambo, han hadde fint måttet rydde opp etter starten på festen. Og deretter hadde jeg sendt han i seng tenker jeg[8D]

Kan nevnes at sambo er avhold, så veldig enkelt for meg og si[8D]

Kastet ut alle mann.

Kasta ut de tvert! Om min mann hadde vært så kort i hodet så skulle han vært igjen hjemme når de andre ble kasta ut, og måttet vasket å bli kvitt fyllelukta!

Vurdere faktisk å liste meg stille ut i morra tidlig å dra på frokost til bestemor og ringe han når jeg er fremme å si at an må stå opp å vaske å rydde for bare få timer til visning å jeg er ikke hjemme. Er han som skal selge hus så..

Kastet ut alle mann.

og gitt samboeren så øra flagret! [:@][:@][:@][:@][:@]

Den situasjonen klarer jeg ikke sette meg inn i.
Det er totalt utenkelig at det hadde skjedd.

Mannen vet at det skal være visning?

ORIGINAL: Beckymams

Kasta ut de tvert! Om min mann hadde vært så kort i hodet så skulle han vært igjen hjemme når de andre ble kasta ut, og måttet vasket å bli kvitt fyllelukta!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Gitt ham så klinkende klar beskjed om at det var TOTALT uaktuelt, og at det ble hans ansvar å rydde 110% før visning.. Og jeg skulle stått ved sengesida hans 06.30 dagen etterpå og banket med grytelokk til han sto opp, og fotfulgt ham mens han ryddet og vasket hele huset på nytt før visning.....[:D]

noe i den duren der ja[8D]

ORIGINAL: Rullepupp

Skal dere ha visning på julaften? [:-]

Du får se når tråden er skrevet[8D]

Gitt ham så klinkende klar beskjed om at det var TOTALT uaktuelt, og at det ble hans ansvar å rydde 110% før visning.. Og jeg skulle stått ved sengesida hans 06.30 dagen etterpå og banket med grytelokk til han sto opp, og fotfulgt ham mens han ryddet og vasket hele huset på nytt før visning.....[:D]

En super ide! [:D]

ORIGINAL: PS.I Love You

Vurdere faktisk å liste meg stille ut i morra tidlig å dra på frokost til bestemor og ringe han når jeg er fremme å si at an må stå opp å vaske å rydde for bare få timer til visning å jeg er ikke hjemme. Er han som skal selge hus så..
synes jeg du skal!!!

Hvordan gikk d - hva gjorde du??

ORIGINAL: Vugge

Helt ei skurebøtte i fanget hans og gått og lagt meg[8|]

Nei, jeg tror seriøst jeg hadde begyt å grine, gått og lagt meg og vurdert å skaffe meg en ny en som viser mer respekt..

Back
Topp