PS.I Love You
Gift med forumet
Om du skulle ha visning i morra kl 10. Du hadde rydda hele huse og vaska som en gal. Å så hadde mannen invitert folk og begynt å drikke. Så du hadde full fest i stua??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FancyPants
Kastet ut alle mann.
ORIGINAL: FancyPants
Kastet ut alle mann.
ORIGINAL: Beckymams
Kasta ut de tvert! Om min mann hadde vært så kort i hodet så skulle han vært igjen hjemme når de andre ble kasta ut, og måttet vasket å bli kvitt fyllelukta!
ORIGINAL: Bouncing Buttplug
Gitt ham så klinkende klar beskjed om at det var TOTALT uaktuelt, og at det ble hans ansvar å rydde 110% før visning.. Og jeg skulle stått ved sengesida hans 06.30 dagen etterpå og banket med grytelokk til han sto opp, og fotfulgt ham mens han ryddet og vasket hele huset på nytt før visning.....[:D]
Gitt ham så klinkende klar beskjed om at det var TOTALT uaktuelt, og at det ble hans ansvar å rydde 110% før visning.. Og jeg skulle stått ved sengesida hans 06.30 dagen etterpå og banket med grytelokk til han sto opp, og fotfulgt ham mens han ryddet og vasket hele huset på nytt før visning.....[:D]
ORIGINAL: _Nanne_
ORIGINAL: Rullepupp
Skal dere ha visning på julaften? [:-]
Du får se når tråden er skrevet[8D]
ORIGINAL: PS.I Love Yousynes jeg du skal!!!
Vurdere faktisk å liste meg stille ut i morra tidlig å dra på frokost til bestemor og ringe han når jeg er fremme å si at an må stå opp å vaske å rydde for bare få timer til visning å jeg er ikke hjemme. Er han som skal selge hus så..
ORIGINAL: YsePyse
Hva gjorde du? [:)]