Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Knottet2
ORIGINAL: Vesle_mor
Så trist! Hadde levd i håpet om at det skulle gå bra, og KJEMPET, fordi jeg nettopp ikke ville forlate barna mine.
Lykke til, håper du klarer det!
signerer deg jeg!
ORIGINAL: Ju9ta
Du vil ikke ha sympati, men d skal du få fra meg likevel[:(]
Aner ikke hva jeg ville gjort..[:(]
Men forsøk å holde håpet oppe..
Husker jeg såg en dokumentar om en mamma som hadde kreft, og d såg veldig mørkt ut.
Hun laget en videodagbok for ungene sine, handlet bursdagsgaver for dem helt t de nesten var 18 år tror jeg (altså mange gaver) + at hu hadde en "bursdags"hilsen for hvert år..
Kjempetrist, men dog så fint gjort..[:(][:)]
ORIGINAL: Vesle_mor
Så trist! Hadde levd i håpet om at det skulle gå bra, og KJEMPET, fordi jeg nettopp ikke ville forlate barna mine.
Lykke til, håper du klarer det!
ORIGINAL: Heidileidy
Du har klart det før, og det du har erfart kan gjøre deg sterk nok nå! det er jo håp, så ikke gi opp! Livet er bedre med håp, og livet er godt når man er frisk, så kjemp deg gjennom dette og la håpet og viljen og menneskene rundt deg få hjelpe deg! Det må være veldig vanskelig å ikke synke helt sammen av en sånn nyhet, men du må ikke gi opp.
Husk at det går an å få nyretransplantasjon og mens man venter på transplantasjon må man rense blodet(dialyse). det er også mulig etterhvert å få dialysemaskin hjemme, slik at man slipper å dra på sykehuset så ofte. At du må gå medisiner for å holde på det transplanterte organet, er vel en liten pris for å leve. Jeg kjenner to unge jenter, ei som har fått ny nyre og ei som venter på nyre. De har det fint begge to!
ORIGINAL: racesnuppsi
ORIGINAL: Nummer1(-:signerer og sender med et håp om at dere får en fin jul! [:)]
ønsker deg all mulig lykke til - å skal krysse alt jeg har for at dette skal gå bra!![:)][:)]
ORIGINAL: mmtekea
ORIGINAL: racesnuppsi
ORIGINAL: Nummer1(-:signerer og sender med et håp om at dere får en fin jul! [:)]
ønsker deg all mulig lykke til - å skal krysse alt jeg har for at dette skal gå bra!![:)][:)]
jeg skal på radiumen på tirsdag for og begynne behandlingen, så er dessverre ikke sikkert jeg får være sammens med barna. men jeg håper jo-[:(]
ORIGINAL: 3_barnsmor
uff så utrulig trist[:(][:(]
Først av alt ville jeg sluttet å lese på nett! Leser man på nett kan man være "dødelig syk" av å ha smerter i en lilletå (for å sette det veldig på spissen.)
Så ville jeg kjempet!! Kjempet med nebb og klør. Ikke gitt opp før jeg hadde ligget i graven. Kanskje lettere sagt enn gjort når man ikke er i den situasjonen og uten smertene og behandlingen. Men jeg hadde aldri aldri gitt opp håpet om å se barna mine bli voksne.
Håper du klarer å tenke positivt og at kroppen din reagerer godt på stråling og medisin og at du blir frisk igjen.
Masse lyjkke til uansett!!
http://kunde.123onweb.no/gjorenforskjell/index.php?sideID=30&ledd1=51
ORIGINAL: *MissJ*
ORIGINAL: 3_barnsmor
uff så utrulig trist[:(][:(]
Først av alt ville jeg sluttet å lese på nett! Leser man på nett kan man være "dødelig syk" av å ha smerter i en lilletå (for å sette det veldig på spissen.)
Så ville jeg kjempet!! Kjempet med nebb og klør. Ikke gitt opp før jeg hadde ligget i graven. Kanskje lettere sagt enn gjort når man ikke er i den situasjonen og uten smertene og behandlingen. Men jeg hadde aldri aldri gitt opp håpet om å se barna mine bli voksne.
Håper du klarer å tenke positivt og at kroppen din reagerer godt på stråling og medisin og at du blir frisk igjen.
Masse lyjkke til uansett!!
Sign denne og samtidig sender jeg deg en stor klem[:(].
Jeg tror at man i slike situsjoner henter krefter man ikke visste man hadde. Du er sterkere enn du tror! Spesielt da en av mine nærmeste venninner fikk kreft, så jeg beviset på dette. Hun levde og åndet for de gode, nære stundene med barna, resten av familien og vennene sine. Hun sa selv at dette gav henne styrke til å kjempe.
Jeg tror det er viktig å tillate seg en liten stund der man depper over urettferdigheten, men så prøve å dra seg opp for å fortsette å kjempe. Det er håp, og mirakler har skjedd!! Aldri mist håpet!!
Så ville jeg som flere her også nevner, oppsøkt alternativer til behandling. Bernt Rognlien driver en klinikk som heter Balder klinikken i Oslo, som driver med alternative behandlinger. Jeg ville også sjekket muligheter utenlands. USA er blant annet kommet langt i kreftbehandling. Nå vet ikke jeg hvordan du stiller deg til alternativ behandling, og selvsagt skal man være litt kritisk til alt sammen. Men jeg selv hadde ikke latt noe være uprøvd.
Siden "Gjør en forskjell" kan det også være nyttig informasjon: http://kunde.123onweb.no/gjorenforskjell/index.php?sideID=30&ledd1=51
Jeg håper du får en god jul med din familie. Husk hva julen egentlig handler om.... Ikke pakker og alt det der, men kvalitetstid med dine nærmeste.
Stå på! Mange styrkeklemmer fra meg.