hva hadde dere sagt...

Her er ikke sambo ute på nachspiel.
Ikke ute på byen heller. Men kan ta seg en fest hjemme hos noen venner vi har felles.
De få gangene vi får barnevakt så e e med.
Ellers så deler vi oss opp. Har ca annenhver gang.
Men uansett kem som e på fest, så e da E!!! som må ta meg av sønnen vår om natta/mårran førr gubben må søv[:@]
E får kun søv ut når vi har barnevakt eller han har fått søv ut t langt på dag.

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Mimo86

ORIGINAL: eplemos

Hvis man har barn synes jeg det er uakseptabel oppførsel i seg selv å være på fest til langt utpå morran. Hvis det bare hadde vært oss to, så hadde jeg ikke brydd meg[:)]

Hvorfor det? Om man har barnevakt da selvfølgelig.

Jeg synes faktisk ikke det passer seg å dra på fest når man har barn. Kunne aldri ha bedt om barnevakt for at jeg skulle ut og feste[8|] Blir helt sjokkert over at noen gjør det[:-] Det blir bare for drøyt for meg!

Tuller du eller?[8|]

"Nei, vi kommer ikke. Vi har fått barn skjønner du så vi lever ikke lenger... [&:][&o]"

Nei ærlig talt altså..... selvfølglig kan man få barnevakt for å reise på fest.. D er bare sundt å være på fest i ny og ne.. Mamma og pappa har ingen problemer med å passe frøkna når vi skal ut!!!

Festbehovet er tydeligvis stort for noen her inne...

ORIGINAL: Black Beauty

Jeg hadde ikke brydd meg, så lenge det ikke var hver helg og det kommer selvfølgelig an på nachspielet.

Hadde satt pris på en liten sms å vokne opp til da[:)]
Her er det som regel omvendt da[8D] Går ikke så mye på nachspiel at det gjør noe, men mannen har faktisk aldri gjort det.

Hvis man har barn synes jeg det er uakseptabel oppførsel i seg selv å være på fest til langt utpå morran. Hvis det bare hadde vært oss to, så hadde jeg ikke brydd meg[:)]

Jeg synes faktisk ikke det passer seg å dra på fest når man har barn. Kunne aldri ha bedt om barnevakt for at jeg skulle ut og feste[8|] Blir helt sjokkert over at noen gjør det[:-] Det blir bare for drøyt for meg!

Tuller du eller?[8|]

"Nei, vi kommer ikke. Vi har fått barn skjønner du så vi lever ikke lenger... [&:][&o]"

Nå er ikke festing definisjonen på å leve for alle heller da.

hadde aldri skjedd her, men for min del hadde det kommet veldig an på hvor han befant seg den natta! hvis han var hos en god kompis så hadde jeg ikke brydd meg!

ORIGINAL: Lissyjane

Og hjernekapasiteten til andre er det stikk motsatte...

LOL!![:D][:D]

Nå gir jeg aldri gubben noen innetid, eller når han må være hjemme fra fest etc. Men jeg hadde selvsagt reagert om jeg ikke hadde hørt noe før langt utpå morran dagen etter. Jeg kan også ærlig innrømme at jeg hadde blitt litt furt om han hadde reist på nach etter en bytur feks. Men det er fordi jeg kan bli lett sjalu om det skulle vært andre damer på nachspielet feks.

Men hadde jeg vært syk da han dro, og han dro på nach sånn at jeg måtte stå opp med ungene aleine dagen etter så hadde jeg heeelt sikkert reagert. Så det kan jeg forstå [:)]

Fordi jeg prioriterer andre ting enn festing? Jaja..

seriøst???
Nei, jeg kan ikke være med på julebordet, jeg har jo barn! [8|]

Tuller du eller?[8|]

haha tenkte akkurat det samme!
kan man søke om dispensasjon ved spesielle anledinger som bryllup f.eks. eller?[8|]

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: Mimo8

seriøst???

"Nei, vi kommer ikke på julebordet.... Nei, ikke på sommerfesten heller. 30-års laget sier du? Nei, sorry, dét kan vi ikke. Utdrikningslaget til bestisen? Nei, DET kan jeg nok ikke. Hva med 60 års dagen til mor? Nei, så sant det er festlig lag kommer vi ikke.... "

Hvorfor i all verden kommer dere ikke på noe av dette?

"Eh......hallooooooo????? Vi er foreldre!!!!!!! Vi har faktisk barn, er du helt teit eller?????"

Nei, men behovet for å være noe annet enn KUN mor har jeg. Om jeg er på fest eller ikke når tulla er på overnatting er vel ett fett?

Helt enig! 
Livet slutter ikke når man får barn, og nei festing er ikke definisjon av å leve - men det er en del av livet til noen... En liten del i mitt liv, jeg er på fest ca 2-3 ganger i året, så festbehovet er ikke stort. Og det er ikke flatfyll det går ut på heller! Ærlig talt, synes det er flere pripne fruer her inne altså!

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: Mimo8

seriøst???

"Nei, vi kommer ikke på julebordet.... Nei, ikke på sommerfesten heller. 30-års laget sier du? Nei, sorry, dét kan vi ikke. Utdrikningslaget til bestisen? Nei, DET kan jeg nok ikke. Hva med 60 års dagen til mor? Nei, så sant det er festlig lag kommer vi ikke.... "

Hvorfor i all verden kommer dere ikke på noe av dette?

"Eh......hallooooooo????? Vi er foreldre!!!!!!! Vi har faktisk barn, er du helt teit eller?????"

Fordi jeg prioriterer andre ting enn festing? Jaja..

Syns faktisk synd i deg! [:)]
Kan ikkje være lett når det blåser storm i toppene![8|]

Tror dette er noe av det dummeste jeg har lest på LENGE, gratulerer![:)]

Fint å se at jeg engasjerer så mange[:D][8D]
Det hadde nå blitt kjedelig her inne på BV hvis ingen hadde fyrt oppunder litt og[:D]

ORIGINAL: Tara08

hvis sambo reiste på nachspill uten deg (jeg var dårlig) og han ikke kom hjem igjen før dagen etter? Hadde dere blitt sint eller er d akseptabelt.. Må vel tilføye at d ikke er første gang[&:]
Jeg hadde ikke blitt sur i hvertfall. Her fester vi ikke så ofte, men de få gangene mannen går på fest, så har jeg ikke noe problem om han skulle komme hjem dagen etter. MEN han kommer alltid hjem i 2-3 tiden av en eller annen grunn.
Hvorfor skal ikke man kunne unne seg en fest i ny og ne selv om man har barn? Er ikke akuratt sån at man drikker seg sannsefull, knuller alle på sin vei, sloss, spyr og sovner i grøftekanten selv om man tar seg en liten fest.

Selfølgelig kan man få ta seg ein fest av og til sjølv om ein er foreldre[8|]

Og over til hovedtema..det hadde aldri skjedd her, eg hadde blitt skikkelig sur, og det samme hadde kjæresten min blitt, det handler om respekt for den andre part at ein kjem heim og sover i egen seng.
Eg veit og at om eg hadde vert dårlig og ville hjem, så hadde ikkje min kjære stussa på å bli med meg, han hadde blitt med uansett om eg sa det var greit at han hadde blitt igjen, for han er ein veldig omsorgsfull person, som passer på meg, me prioritere kvarandre..

Back
Topp