hva hadde dere sagt...

det har skjedd en gang her i huset. avtalen var at han skulle komme hjem tidlig kvelden før.. han kom hjem fire ettermiddagen etter.
det var første festen etter han flyttet til norge, og i går snart 2 år etter det skjedde , møtte venninna mi han sambo sovnet hos.
han sa til venninna mi at han trodde ikke jeg likte han lenger.. siden han hadde sjenka sambo i senk og lagt han til å sove.. han sa at han hadde full skyld i dette [:-]
men jeg syntes da at gubben hadde like mye skyld[8D]

han hadde vært borte siden 10 på mårran, og skulle bare se på noe bilrace greier, ikke feste.. det blir kanskje anderleder iogmed at vi hadde den avtalen.. men jeg ble kjempe sinna.. jeg ante jo ikke hva som hadde hendt han eller noe..

etter dette har han ikke festet i det hele tatt, fordi han er redd for å suse det til.. ja, han blir 11 år i hodet i fylla.. og det er helt hans eget valg å ikke drikke mer.

jeg aksepterer det ikke i det hele tatt ihvertfall. ikke fordi jeg ikke stoler på han. men fordi dette hendte for noen år siden. min aller beste venninne kom ikke hjem som avtalt. morgenen etter ble hun funnet død.
slikt setter dype spor.[:(]

ORIGINAL: Labambie

Sånt skjer ikke her i gården. Jeg hadde virkelig blitt rasende. Mannen min er 30 år og sånn "grøftefyll" over flere dager er virkelig noe som vi begge var godt ferdige med før vi satte barn til verden. 

Vi hadde ikke avtalt noe på forhånd, men jeg bad han bli med meg hjem men d ville han ikke.. Greit nok d, bli med å fest liksom.. Men hvorfor i all verden sove der og ikke hos meg liksom!!!!!!!!!!!! Og ikke fikk jeg tak i han på tlf før 7 heller...

Jeg hadde blitt ganske sur.. Men vi har en avtale om at vi alltid drar hjem sammen.

vi er da voksne mennesker som sier i fra til hverandre! han han ringt å sagt i fra hvor han var osv hadde vært greit nok(måtte også ha svart når jeg prøvde å få tak i han), men hadde jeg stått opp med ungene dagen etter og ikke kunne forklart hvor pappa var hadde jeg begynt å lure på hva slags mann jeg var sammen med altså!

Jeg hadde ikke brydd meg, fordi jeg krevet friheten til å gjøre sånne ting selv.
 men det spørs jo hva dere har blitt enige om da...

Hadde ikke blitt så veldig fornøyd hvis det skjedde flere ganger nei!

ORIGINAL: Snikesnuppa

Det er min dagligdagse kost hver helg det... han kommer ikke igjen før på morgenkvisten noen gang... Synes det er helt greit jeg, for da får jeg og ungene være i fred.

Høres ut som dere har et trist forhold..

Jeg hadde forresten blitt dritsur om gubben la seg til å sove et annet sted enn hjemme hos meg! Greit å være på fest og sånn, men kom hjem når det er sovetid!

Spørs ken så var på nachspillet trur eg. 

ORIGINAL: Mimo86

Hvis man har barn synes jeg det er uakseptabel oppførsel i seg selv å være på fest til langt utpå morran. Hvis det bare hadde vært oss to, så hadde jeg ikke brydd meg[:)]

Hvorfor det? Om man har barnevakt da selvfølgelig.

jeg hadde blitt sur allerede da han ikke hadde blitt med meg hjem jeg...

greit hvis det er noe spesielt liksom, men bare en tur på byen med nach etterpå, ja da skulle han værsegod ha fått blitt med meg hjem... så kjip er jeg...

vi har ikke det problemet da ingen av oss går på nach lenger. det er jo så sjelden moro uansett.

men når han er ute så liker jeg å vite når han kommer hjem, og da må han holde det han har lovet om han ikke har sagt fra om noe annet underveis.

ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: Mimo86

Hvis man har barn synes jeg det er uakseptabel oppførsel i seg selv å være på fest til langt utpå morran. Hvis det bare hadde vært oss to, så hadde jeg ikke brydd meg[:)]

Hvorfor det? Om man har barnevakt da selvfølgelig.

Jeg synes faktisk ikke det passer seg å dra på fest når man har barn. Kunne aldri ha bedt om barnevakt for at jeg skulle ut og feste[8|] Blir helt sjokkert over at noen gjør det[:-] Det blir bare for drøyt for meg!

ORIGINAL: Skittles

Han kan egentlig komme hjem akkurat når han vil [:)] Men det jeg ikke liker er å vokne om morgenen, han er der ikke og jeg har ikke hørt noenting. Syns det er greit om det da er en melding på mobilen om hvor han er osv [:)]

Min mann har ikke innetid ([8D]), så jeg hadde ikke tenkt noe annet om det enn at han enten sikkert satt og drakk fortsatt eller at han hadde sovna [:D]

Hadde seriøst ikke brydd meg.. om han kommer hjem klokka seks eller klokka ti er han like ubrukelig resten av dagen, bedre for meg om han sover et annet sted så slipper vi å ta hensyn til ham og hans potensielt dårlige form hele morgenen [:)]

Syns ikke noe om å dra på nachspiel og komme hjem dagen etter. Særlig ikke når man har barn og familie.
Så hadde ikke vært akseptabelt her i gården. Man kan klare å komme seg hjem til egen seng å sove.

Visst dette skjer ofte i helgene så hadde eg blitt mildt sagt DRIT SUR!!
Er ikkje snakk om at en skal ha friheten til og kunne gjere slikt uten og drive med meldeplikt når en faktisk er voksne folk!! En gang i ny og ne,OK!! Men,ofte? Nei ikkje ok...

Jeg hadde ikke brydd meg, så lenge det ikke var hver helg og det kommer selvfølgelig an på nachspielet.

Back
Topp