hva hadde dere sagt...

Tara08

Flørter med forumet
hvis sambo reiste på nachspill uten deg (jeg var dårlig) og han ikke kom hjem igjen før dagen etter? Hadde dere blitt sint eller er d akseptabelt.. Må vel tilføye at d ikke er første gang[&:]

nacspiel er jo oftast veeldig seint på natta/tiidlig på morgonen..
Men eg trur ikkje eg hadde blitt sur.. Når sambo er ute kjem han som regel heim i 3-4 tiden.. hadde ikkje gjort noken forskjell om han kom kl 7 liksom.. han søv lenge den dagen uansett..
Men hadde han komt heim kl 12 og sånn så hadde eg nok reagert!

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

Men eg trur ikkje eg hadde blitt sur.. Når sambo er ute kjem han som regel heim i 3-4 tiden.. hadde ikkje gjort noken forskjell om han kom kl 7 liksom.. han søv lenge den dagen uansett..

Ja men han la seg til å sove der.. i senga liksom... han festa ikke!

ORIGINAL: Tara08

Og han søv enda, eller er han komt heim?

Hadde helt ærlig ikke brydd meg, vis jeg er dårlig liker jeg best å være for meg selv.
Å hadde syns det var helt greit at han koste seg og hadde det greit.
Jeg hadde jo ikke syns det var gøy vis han skulle blitt sur om det var meg.
Å vis man er litt i susen så tenker man jo ikke på at det kan være noen hjemme som vil ha enn hjem ?

Her har vi avtale om at han skal være hjemme før kl. 6 om morningen. Hvis han bryter den så blir jeg sur ja.

har dere noen slags avtale??
har dere en avtale så hadde jeg blitt drit sur..
men ikke noen avtale blir jeg ikke sur.. gubben kan dra litdlig på kvelden og trenger ikke høre noe fra han før han vil bli henta uttpå ettermiddagen dagen etter[:)] 

Jeg personlig hadde ikke brydd meg noe om det [:)] Det har skjedd ofte det at han kommer hjem alt mellom 3 og 7 på morran. Men han er en person som liker å si ifra om ting, selvom jeg ikke bryr meg så veldig mye om hvor han er og hva han driver med - for stoler såpass på han [:)] Men han liker da å sende en melding om hva som skjer eller ringe å si noe koselig og fortelle om hvordan det går og hvor han er osv [:)]

Han kan egentlig komme hjem akkurat når han vil [:)] Men det jeg ikke liker er å vokne om morgenen, han er der ikke og jeg har ikke hørt noenting. Syns det er greit om det da er en melding på mobilen om hvor han er osv [:)]

Hvis man har barn synes jeg det er uakseptabel oppførsel i seg selv å være på fest til langt utpå morran. Hvis det bare hadde vært oss to, så hadde jeg ikke brydd meg[:)]

Sign.

Da hadde jeg erklært sjaluanfall for flere timer, og gått på det aktuelle nachspielet og revet ned døren.

ingenting å reagere på med mindre du var så dårlig at du var avhengig av at han tok seg av deg og fulgte deg i seng. Nachspiel er jo sent på natten til tidlig morrakvist. Ofte er man så sliten at man kolapser på en sofa sover litt før man orker å dra hjem også... Ser ikke helt hvorfor han må være hjemme...begge dere har vel behov for å sove/slappe av og man må jo ikke være elendig fyllesyk sammen må man vel?

Men dersom han ofte dro på fest uten deg og sov til langt på dag mens du tok deg av hus og unger alene gang på gang hadde jeg reagert.

Hvorfor sove der når du ligger hjemme i DERES seng og venter på han...

kommer litt ann på hvor nachspillet er og hvem som er der....er d hos en kompis av han ell noe så hadde jeg nok ikke reagert....

men hvis d har vært hos ei jeg ikke kjenner og/eller d er damer jeg ikke kjenner der så hadde jeg nok kjennt litt på sjalusien i magen - for jeg stoler jo 110% på gubbeluren, men dessverre så stoler jeg ikke på andre fulle damer..

men som sagt, i bunn og grunn ikke reagert - for plutselig så er d jeg som er på fest og drar på nach uten han og kommer hjem dagen etter.....og JEG har villet at han syns d var greit[:)] så derfor synes jeg d er greit at han blir vekke og - bare jeg vet hvor han er og at han er tilgjengelig på telefon[:)]

ORIGINAL: Martes

Hvorfor sove der når du ligger hjemme i DERES seng og venter på han...

ja hvorfor er han der for å sove når du er hjemme i hans seng[8|][:-]?

Altså. Her har vi ikke problemet, for sambo slokner som regel før meg.

Men likevel, hadde jeg vært dårlig ville jeg absolutt ha foretrukket å være alene! Da er jeg ikkeno koslig å ha med å gjøre, og avslår ALLE tilbud om hjelp [8D] Og da syns jeg også det er deilig å ha senga for meg sjøl, og ikke ha noen som tar på meg alle steder og skal koooose og puuuse når jeg er kvalm... usj, neitakk! [:'(]

[:)][:)]

Hadde ikkje likt det eg[:)] Vertfall om han la seg til å sove der, då kunne han vel liksågodt komt seg heim =)

Sånt skjer ikke her i gården. Jeg hadde virkelig blitt rasende. Mannen min er 30 år og sånn "grøftefyll" over flere dager er virkelig noe som vi begge var godt ferdige med før vi satte barn til verden. 

Back
Topp