Hva hadde dere kjøpt hvis dere skulle på ikea i dag?

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
Skal på IKEA til fredag og jeg hater å gå rundt der å kikke (ja, jeg er rar)
Så vil helst vite så mye som mulig på forhånd...
Gjerne bilde.

Ville ha kjøpt zip lock-poser,
Noen fine bokser til tørrvarer på kjøkkenet, og noen til vaskepulver.
Også ville jeg kjøpt meg et skap/vitrineskap i hvitt og nattbord!
Sånne plastskåler i forskjellige farger til 12 kr for en haug.
Nattbordlampe
Batterier
Kubbelys
Duftlys

Det er det jeg kommer på uten å snoke på nettsidene deres.

Telys, nattbordslampe og bokser er notert!

Takk =)

Hyller av alle mulige slag, og oppbevaringsesker/kurver og slikt. 
Skohylle og diverse slikt. og bildelist, og gulvteppe, det har de vel også?

Te lys, kubbelys, tallerkenhylle til og ha bøkene til kidsa oppi! Også må jeg alltid kjøpe 4-5 do koster slik at jeg har dei neste mnd fremover:p ellers så synst jeg det er digg og bare gå og se...uten og ha en plan på hva eg skal ha! Havner uansett noe dill i korka;-D

thaliemamma skrev:
Te lys, kubbelys, tallerkenhylle til og ha bøkene til kidsa oppi! Også må jeg alltid kjøpe 4-5 do koster slik at jeg har dei neste mnd fremover:p ellers så synst jeg det er digg og bare gå og se...uten og ha en plan på hva eg skal ha! Havner uansett noe dill i korka;-D

Det er dette jeg vil unngå

Dokoster satte jeg faktisk på lista før du skrev det.

Skolhylle trenger jeg også, dette følte jeg var den mest geniale tråden jeg har laga ever!! 

dokoster så langt øyet kan se, oppvaskkoster, noen korger til å ha under det nyeste oppussingsprosjektet mitt (sittebenk på kjøkkenet), knagger, rotbokser for smårot, en ny stålampe til stua, malm kommoder til å ha klærne mine og samboer sine når vi får malt rommet nede i kjellern og skal flytte inn dit, en plante kanskje, sett om jeg fant et fint stoff til å ha på benken min.....hmmm.............................................................................. garantert masse mer asså 

En av disse kommodene.. Trenger kommode til å ha stellematte på.
HEMNES Kommode med 3 skuffer, gråbrun Bredde: 110 cm Dybde: 51 cm Høyde: 97 cm

HEMNES Kommode, 6 skuffer, gråbrun Bredde: 110 cm Dybde: 51 cm Høyde: 132 cm
Stuebord:
HEMNES Bord, gråbrun Lengde: 90 cm Bredde: 90 cm Høyde: 46 cm
Og to 3-setere i en av disse fargene:
EKTORP 3-seter sofa, Svanby grå Bredde: 218 cm Dybde: 88 cm Høyde: 88 cm Setedybde: 50 cm Setehøyde: 45 cm
EKTORP 3-seter sofa, Svanby beige Bredde: 218 cm Dybde: 88 cm Høyde: 88 cm Setedybde: 50 cm Setehøyde: 45 cm

Noe av det mest nyttige jeg har fra ikea er hvertfall en kjøkkenkrakk. Genial om jeg skal bake med minsta( da hun står på den), eller om jeg skal opp i høyden her hjemme.

Batterier er alltid geniale. Også evt kjøkkenutstyr, brødformer, stekepanne, kaseroller osv.

Kubbelys fraråder jeg faktisk, fordi at de brenner liksom ikke nedover. Men utover. sånn at om du har de et lysfat så renner de utover hele fatet.

HønkiMønki skrev:
En av disse kommodene.. Trenger kommode til å ha stellematte på.
HEMNES Kommode med 3 skuffer, gråbrun Bredde: 110 cm Dybde: 51 cm Høyde: 97 cm

HEMNES Kommode, 6 skuffer, gråbrun Bredde: 110 cm Dybde: 51 cm Høyde: 132 cm
Stuebord:
HEMNES Bord, gråbrun Lengde: 90 cm Bredde: 90 cm Høyde: 46 cm
Og to 3-setere i en av disse fargene:
EKTORP 3-seter sofa, Svanby grå Bredde: 218 cm Dybde: 88 cm Høyde: 88 cm Setedybde: 50 cm Setehøyde: 45 cm
EKTORP 3-seter sofa, Svanby beige Bredde: 218 cm Dybde: 88 cm Høyde: 88 cm Setedybde: 50 cm Setehøyde: 45 cm

Link til den øverste?

Fyttikatta skrev:
dokoster så langt øyet kan se, oppvaskkoster, noen korger til å ha under det nyeste oppussingsprosjektet mitt (sittebenk på kjøkkenet), knagger, rotbokser for smårot, en ny stålampe til stua, malm kommoder til å ha klærne mine og samboer sine når vi får malt rommet nede i kjellern og skal flytte inn dit, en plante kanskje, sett om jeg fant et fint stoff til å ha på benken min.....hmmm.............................................................................. garantert masse mer asså 

Stoff, knagger og lampe er notert

Vi var der idag å skulle ha ett servise (Arv) og nattlampe til veggen ved siden av senga til Eline. Serviset var gått ut av produksjon og kommer i to nye farver i april så det var de tomme for, og lampa var de også tomme for og den kommer om 2 uker. Såeh, da kjøpte vi enda ett luddeskinn, oppvaskbørste, 5 forskjellige kubbelys, en kulelysestake, to antisklimatter til dusjen, kleshengere, og en sånn tretrapp til å ha på kjøkkenet så jeg rekker opp til øverste hylle :p

Det jeg burde ha kjøpt var glassbeholdere til mel, ris, pasta ol, og diverse kjøkkenutstyr :p

Benno DVD-hyller, ny tv-benk, ny spisestue, sjenk/seksjon og bokhylle,, Egentlig det meste av møbler til hele huset, hehe... Hater de stygge tinga vi har nå.. Meeen.. Hvis jeg skulle vært realistisk i forhold til penger, så hadde det nok blitt med de DVD-hyllene nå i første omgang;)

ja luddeskinn og et vitrineskap

Back
Topp