Skal på IKEA til fredag og jeg hater å gå rundt der å kikke (ja, jeg er rar
)
Så vil helst vite så mye som mulig på forhånd...
Gjerne bilde.
Så vil helst vite så mye som mulig på forhånd...
Gjerne bilde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Te lys, kubbelys, tallerkenhylle til og ha bøkene til kidsa oppi! Også må jeg alltid kjøpe 4-5 do koster slik at jeg har dei neste mnd fremover:p ellers så synst jeg det er digg og bare gå og se...uten og ha en plan på hva eg skal ha! Havner uansett noe dill i korka;-Dthaliemamma skrev:
En av disse kommodene.. Trenger kommode til å ha stellematte på.HønkiMønki skrev:
Stuebord:
Og to 3-setere i en av disse fargene:
dokoster så langt øyet kan se, oppvaskkoster, noen korger til å ha under det nyeste oppussingsprosjektet mitt (sittebenk på kjøkkenet), knagger, rotbokser for smårot, en ny stålampe til stua, malm kommoder til å ha klærne mine og samboer sine når vi får malt rommet nede i kjellern og skal flytte inn dit, en plante kanskje, sett om jeg fant et fint stoff til å ha på benken min.....hmmm.............................................................................. garantert masse mer assåFyttikatta skrev:
~Mummimamma~ skrev:
En av disse kommodene.. Trenger kommode til å ha stellematte på.HønkiMønki skrev:
Stuebord:
Og to 3-setere i en av disse fargene:
Link til den øverste?