Hva hadde dere gjort?

Det her kan man ikke ta seriøst en gang! Det er ikke sant![:D][:D][:D]
Det er faktisk ingen som er så teit!

da dør jeg på meg!!

han har penger i reserve, og han sier at dem vil han ikke bruke, men nå skal han begynne å jobbe mer og da trenger han vel ikke akkuratt noe spare penger eller??

ehh e du seriøs no?????????????????
e jo bra med penger i reserve i tilfelle noe skulle skje da,
dette må bare være tull, e noe av det dummeste eg har lest.

ORIGINAL: mrs.Petersonss

da dør jeg på meg!!

at han nekter meg å handle for pengene som han allerede har , (uten å ta opp kreditt)?

HAHAHAHAHA dummeste jeg har hørt.. 4000 kr i mnd er saiko mye.. jeg bruker kanskje d på 1 år på klær til meg selv.. og at du skal bruke hans spare penger når han går fra deg er bare teit.. d er HANS penger ikke DINE...

nei du dette var underholdning.. ser her d er mange andre som ler.. og tror ikke di ler med deg, heller av deg. du trenger virkelig å bli voksen. du er bortskjemt til di grader.. har du noen gang tenkt på at d er en grunn til at din mann vil gå fra deg?? hadde min samboer brukt sååå mye penger på tull å vas.. så hadde jeg også satt foten ned.. hva shopper du egentlig? hva er d som gjør at du trenger 4000 kr hver mnd til å shopper for?

ORIGINAL: frodigkvinne

da dør jeg på meg!!

at han nekter meg å handle for pengene som han allerede har , (uten å ta opp kreditt)?

Ja det er faktisk superteit..!

da dør jeg på meg!!

Ja hadde aldri latt et teit kvinnfolk bruke opp sparepengene mine og i hvert fall ikke laga meg gjeld for at hun skulle få shoppe?![:)]

Nei veit du hva! Her er jeg heldig om jeg får shoppe for 1000,- mnd, vi prioriterer heller å spare oss opp en bufferkonto i tilfelle noe skulle gå gaiken![:)]

Jeg ler faktisk høyt her![:D] Synd det er et alternativ å være anonym å fucke med folk her inne [:'(] Du burde gå i skammekroken med deg [8D][;)]

da dør jeg på meg!!

Se på setningen din en gang til. Ingenting som skurrer?

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

da dør jeg på meg!!

Se på setningen din en gang til. Ingenting som skurrer?

Hele dama skurrer,spør du meg..

enten kødder du, eller så er du mentalt utfordret...

hmm... Lykke til!

Kasta ut gubben, INGEN bestemmer over meg[8D]
At jeg får bruke hans sparepenger som jeg lyster, tar jeg som en selvfølge[X(]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Om du virkelig er så teit som du fremstiller deg som her så synes jeg det er ett under at du i det hele tatt har en mann!

Herregud, det er et under om hun klarer å åpne en dør!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tessy_

Kommer helt an på økonomien osv.
Hadde vi hatt god råd, og han hadde nektet meg å shoppe med mine penger så hadde jeg ledd....

akkuratt det jeg sier , bra noen som forstår meg [:)] , setter seg jo ikke i gjeld når man bruker sparepenger , er noe helt annet enn kreditt.... [:)]

Ehm, det Tessy_ skriver, er at hun hadde ledd om han hadde nektet henne å shoppe for HENNES penger! Du snakker jo om HANS! Men for all del! Hva skal man egentlig med sparepenger?? Får jo ikke noe glede av de pengene om de bare står på en konto?? Med mindre bilen/vaskemaskina el.lignende ryker, men da får bare mannen jobbe døgnet rundt noen uker, så ordner jo det seg...! Eller?? [8D][8D][8D]

Hadde ledd og sagt: "Ja,bra du er morsom vennen!".. Så hadde jeg reist å shoppet på HANS kort [;)]

Edit: Altså, vist økonomi osv var bra, og han bare var en "dust" så hadde jeg sagt det.. Men hadde jeg vist økonomien var i dass, så hadde han ikke trengt å si det til meg for da hadde jeg ikke gjort det [:)]

jez!! note to self: les helle tråden før du svarer!

oh lord! Hva er du fornoe da? Kan ikke være mere enn 1 hjernecelle oppi hue ditt, og den kjeder seg tydlighvis.

Håper mannen din går ifra deg, eller at dette er en køddetråd.

åh så herlig...... hahaha

håper han hiver deg ut så du får smake din egen medsin om dette ikke er kødd!! så du selv må jobbe og sliten utenfor hjemmet for å tjene penger!

Hadde respektert det om det hadde vært en grunn for det og vi ikke hadde hatt så veldig mye penger å bruke,hadde forventet en god grunn hverfall.

Back
Topp