Hva hadde dere gjort?

ORIGINAL: frodigkvinne

men nå skal jeg rydde... [:)] ungene har sovnet [:)]

Har men ikke hushjelp til sånt? Seff betalt av mannen for at kona skal være frisk og opplagt til kvelden?

ORIGINAL: TonjeJenta

maxgrense på 1000kr i uka? Og det er lite???

Etter å ha lest tidligere tråder av deg... virker det ikke som om mannfolket ditt er noe urimelig overhode... og jeg syns han er rett og slett en tålmodig sjel som fortsatt bor sammen med deg. Du finner jo kun feil hos han, uten å rette opp noe hos deg selv.
[:-]

signerer!

Noen som kjeder seg litt i kveld gitt.[8D]

Hmm..

Hvorfor i all verden skal DU ha sparepengene hans? Har ikke du egen inntekt? Og du skal ikke ha noenting fra det juridiske oppgjøret han muligens snart får.. For det er hans sak, hvis jeg leste deg riktig.

Du kan ikke kreve at han skal holde deg med penger![8|] Som du selv sier.. Vi lever ikke på 50tallet. Jobb og tjen dine egne penger.......

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Har holdt ut lenge du...[:D]
Eller han... [8D]

Jeg hadde nok daua på meg tror jeg. [8D]

Åssen planet er du fra egentlig?? [8|][X(]

ORIGINAL: Susa87

detta er bare kødd vettu..

gaaad.. "kan ikke lage mat med små unger springende rundt" -neivel.. haha..

sorry as!

passe unger, lage mat og ha det rent til han kommer hjem fra jobb? vi lever ikke på 50 tallet...

trenger tid for meg selv jeg også.... [:)]

hahaha.. øøøøøøhm.. du er no for deg sjøl as! er faktisk mannen som er hjemme først her.. så NEI jeg står ikke klar med maten og støvsugern i den andre[8D][8D][8D][8D] handa

ORIGINAL: Olivia09

men nå skal jeg rydde... [:)] ungene har sovnet [:)]

Har men ikke hushjelp til sånt? Seff betalt av mannen for at kona skal være frisk og opplagt til kvelden?

ikke i kveld, nå rydder og vasker jeg, har fått skryt av mannen i hele dag [:)] mens han derimot sitter å later seg med noe skole greier....

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Men jeg skjønner jo problemet ditt..
Herregud det er jo ikke mer enn et par bukser og en genser liksom..
Oh my.. Tror jeg hadde kastrert han jeg!

Et par bukser og en genser?
Trenger man det nytt hver uke altså?

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Susa87

detta er bare kødd vettu..

gaaad.. "kan ikke lage mat med små unger springende rundt" -neivel.. haha..

sorry as!

passe unger, lage mat og ha det rent til han kommer hjem fra jobb? vi lever ikke på 50 tallet...

trenger tid for meg selv jeg også.... [:)]

*fnis*
Ja, jeg tror nok det er best for de fleste at du får litt tid for deg selv. HELT for deg selv.

Ta deg en husmorferie du.... og en reality-check!

Haha tidenes tråd

Ford guds skyld, sparepenger jo baaare teit, hvem trenger vel sparepenger?[:-] Og SEFF Skal du få bruke de, siden han har størst innkekt, heeelt på sin plass det.....[:-]

Jadda[:D]

Om du virkelig er så teit som du fremstiller deg som her så synes jeg det er ett under at du i det hele tatt har en mann!

Kommer helt an på økonomien osv.
Hadde vi hatt god råd, og han hadde nektet meg å shoppe med mine penger så hadde jeg ledd....

ORIGINAL: Tessy_

Hadde vi hatt god råd, og han hadde nektet meg å shoppe med mine penger så hadde jeg ledd....

akkuratt det jeg sier , bra noen som forstår meg [:)] , setter seg jo ikke i gjeld når man bruker sparepenger , er noe helt annet enn kreditt.... [:)]

ORIGINAL: Tessy_

akkuratt det jeg sier , bra noen som forstår meg [:)] , setter seg jo ikke i gjeld når man bruker sparepenger , er noe helt annet enn kreditt.... [:)]

sparepenger er for uventa økonomiske kriser, som kan oppstå når som helst.. da er det jævlig dumt å shoppe vekk de pengene just for fun..
Vi gikk 14000 i minus denne mnd pga uventa bilutgifter.. hadde jeg shoppa vekk sparepengene hadde vi sitti her uten bil *2...

ORIGINAL: Lille Lu

har ikke helt nekta meg å shoppe, men har gitt meg et maks beløp på 1000kr i uka som jeg kan bruke på shopping.... [:@][:@]

1000,- i uka gir 4000,- i måneden, syns jammen det er masse å shoppe for jeg [8|]

Back
Topp