Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TonjeJenta
maxgrense på 1000kr i uka? Og det er lite???
Etter å ha lest tidligere tråder av deg... virker det ikke som om mannfolket ditt er noe urimelig overhode... og jeg syns han er rett og slett en tålmodig sjel som fortsatt bor sammen med deg. Du finner jo kun feil hos han, uten å rette opp noe hos deg selv.
[:-]
ORIGINAL: frodigkvinne
ORIGINAL: Susa87
detta er bare kødd vettu..
gaaad.. "kan ikke lage mat med små unger springende rundt" -neivel.. haha..
sorry as!
passe unger, lage mat og ha det rent til han kommer hjem fra jobb? vi lever ikke på 50 tallet...
trenger tid for meg selv jeg også.... [:)]
ORIGINAL: Olivia09
men nå skal jeg rydde... [:)] ungene har sovnet [:)]
Har men ikke hushjelp til sånt? Seff betalt av mannen for at kona skal være frisk og opplagt til kvelden?
ORIGINAL: Gollemor
ORIGINAL: Susa87
detta er bare kødd vettu..
gaaad.. "kan ikke lage mat med små unger springende rundt" -neivel.. haha..
sorry as!
passe unger, lage mat og ha det rent til han kommer hjem fra jobb? vi lever ikke på 50 tallet...
trenger tid for meg selv jeg også.... [:)]
*fnis*
Ja, jeg tror nok det er best for de fleste at du får litt tid for deg selv. HELT for deg selv.

ORIGINAL: Tessy_
Kommer helt an på økonomien osv.
Hadde vi hatt god råd, og han hadde nektet meg å shoppe med mine penger så hadde jeg ledd....
ORIGINAL: Tessy_
Kommer helt an på økonomien osv.
Hadde vi hatt god råd, og han hadde nektet meg å shoppe med mine penger så hadde jeg ledd....
akkuratt det jeg sier , bra noen som forstår meg [:)] , setter seg jo ikke i gjeld når man bruker sparepenger , er noe helt annet enn kreditt.... [:)]