Hva hadde dere gjort?

ORIGINAL: Auliana

Det spørs hvorfor man nekter noen å shoppe?

ORIGINAL: frodigkvinne

ORIGINAL: Lille Vampyr

har ikke helt nekta meg å shoppe, men har gitt meg et maks beløp på 1000kr i uka som jeg kan bruke på shopping.... [:@][:@]

DU kødder?? Værsåsnill og si at du kødder..kjenner jeg blir rimelig irritert over at du-om du ikke kødder-tillater deg å klage på tusen kroner uka til fri disposisjon!!![>:][>:][>:][>:][>:]

han har penger i reserve, og han sier at dem vil han ikke bruke, men nå skal han begynne å jobbe mer og da trenger han vel ikke akkuratt noe spare penger eller??

SERIØST?? Man trenger da ALLTID sparepenger!! Det er viktig å ha noe i bakhånd, ting kan skje.

Og 4000 i mnd til fri disposisjon er MYE penger.

har ikke helt nekta meg å shoppe, men har gitt meg et maks beløp på 1000kr i uka som jeg kan bruke på shopping.... [:@][:@]

DU kødder?? Værsåsnill og si at du kødder..kjenner jeg blir rimelig irritert over at du-om du ikke kødder-tillater deg å klage på tusen kroner uka til fri disposisjon!!![>:][>:][>:][>:][>:]

han har penger i reserve, og han sier at dem vil han ikke bruke, men nå skal han begynne å jobbe mer og da trenger han vel ikke akkuratt noe spare penger eller??

Jøss.. Og hvordan bidrar du til familiens økonomi..? Sånn bortsett fra å bruke penger, mener jeg.

Synes du det er dårlig gjort at du ikke får bruke sparepengene hans til å shoppe? Altså som i shoppe ting du strengt tatt ikke trenger?

Har jeg forstått deg riktig da?

du mener vel ikke seriøst at du er snurt fordi du ikke får lov å bruke hans reservekapital å shoppe for?!?!?!?!?!?! [8|]

Om man har råd til det, så hadde jeg reagert på at jeg ikke fikk shoppe. Men da ting som man trenger, klær man trenger, sminke man trenger, sko man trenger. Ikke dilldall som er bortkasta penger. Men om man ikke har råd skjønner jeg det godt, skulle hatt nye bukser jeg, egentlig ny garderobe, sko, bukser, gensere osv men det går ikke akkurat nå og det går helt fint. 1000kr i uka syns jeg var mye. det blir jo 52 000kr i løpet av ett år. Hadde fint klart meg på mye mindre enn det

Om du mener det du skriver her seriøst, synes jeg synd på mannen din[&:]
Håper egentlig for din del at jeg har misforstått noe, eller at du har glemt å ta med noe vesentlig i forklaringen.

Flira han i trynet, og gått å shoppa..

INGEN bestemmer over meg...

Les tidl. tråder sier jeg bare...

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

Flira han i trynet, og gått å shoppa..

INGEN bestemmer over meg...

Herlig når man sitter igjen uten mat på slutten av mnd...... Du må være herlig å bo sammen med, med felles økonomi [8D][>:]

Kan ikke si noe annet enn at jeg er bare helt sjokka[:-] sm=whaa.gif]
Det er MYE penger å bruke bare på shopping, og så klage over det????
Skjønner han veldig godt jeg.. Hadde aldri godtatt at mannen min skulle brukt mine sparepenger på shopping..

ORIGINAL: TonjeJenta

Åj da[&o]

HI.. du fremstiller ikke deg selv særlig bra, for jeg får bare lyst å oppsøke mannen din og si: LØØØØØP!

Sorry, men du virker skikkelig bortskjemt, og jeg synes det er kjempebra at mannen din har satt ned foten. På flere områder.

ORIGINAL: TonjeJenta

Leste, men fant ikke noe særlig galt der jeg eller så er jeg like gal selv eller kanskje blind? [:-][8D]

jeg ler....

STAKKARS DEG DA!!![:'(]

Men jeg skjønner jo problemet ditt..
Herregud det er jo ikke mer enn et par bukser og en genser liksom..
Oh my.. Tror jeg hadde kastrert han jeg!

ORIGINAL: Lille Lu

1000,- i uka gir 4000,- i måneden, syns jammen det er masse å shoppe for jeg [8|]

Det er mye å shoppe for
du ska se deg heldig i d.
Hva pleie du å bruke da? (hvis eg kan spør)

trolleri trollera... [8D]

Haha..hadde rulla rundt og tissa på meg [8D] Men nå tilsier økonomien at det går, hadde vi hatt trøbbel hadde jeg skjønt det godt eller om jeg shoppet alt for mye..[;)]

Back
Topp