Hva gruer dere dere til etter fødsel?

Mest av alt så gruer jeg meg til å være sunn i jula å kansje ikke få kålerabistappe på julaften :D

sånn uten om det så.. besøks tiden tror jeg! vet ikke.. eller om skal ignorere babyen, meg eller begge.. eller luftsmerter? er det vanlig når man føder vaginalt? (som jeg krysser alt jeg har for å få gjennomføre denne gang)

Mest av alt så gruer jeg meg til å være sunn i jula å kansje ikke få kålerabistappe på julaften :D

sånn uten om det så.. besøks tiden tror jeg! vet ikke.. eller om SVIGERMOR skal ignorere babyen, meg eller begge.. eller luftsmerter? er det vanlig når man føder vaginalt? (som jeg krysser alt jeg har for å få gjennomføre denne gang)

fikk ikke med alle ordene over.. huffsan! :P

Hadde ikke etterrier sist, men skjønner jeg bør forberede meg på det og putte litt paracet i fødebagen (som ikke er pakka). :)

Hakke peiling. Foreløpig lever jeg uvitende om det som kommer. Skjønner fort at denne her posten skal jeg absolutt ikke følge xD
Jeg signerer denne, og stopper og lese tråden her. Jeg vil ta det som det kommer, og orker rett og slett ikke lese om alt mulig som kan komme etter fødselen. Regner med (og håper) at jeg ikke får alle plager som er mulige å få. Da vil jeg helst bare vite om de jeg får. :P

Hakke peiling. Foreløpig lever jeg uvitende om det som kommer. Skjønner fort at denne her posten skal jeg absolutt ikke følge xD
Ingen grunn til å følge denne nei ;) Skal sies at lykkerusen og adrenalinet dempet alt som skjedde etterpå, så jeg synes alt gikk veldig greit i timene etter fødsel. Ubehaget etterpå var akkurat som forventet - men det har liksom ingenting å si når verdens nydeligste mirakel sover i armene dine.

Å være redd for at babyen ikke puster om natten, å ikke klare å sove :)

Jeg vet ikke hva som venter meg da dette blir min første. Men har hørt div hva som man kan "grue" seg til, akkurat nå har jeg mer enn nok med å tenke på selve fødselen :confused:

Den første dusjen!
Hva om jeg må ha KS? :( eller ikke kan stå på beina? Eller begynner å blø som en tulling? Eller at babyen vil ha oppmerksomhet når jeg står med sjampo i håret. Og tør jeg å vaske meg nedentil? :O

Det er faktisk det jeg gruer meg mest til. :p

Gruer meg til renselsen :-p Hater å bruke bind.. :-(

Jeg gruer meg til etterrier siden det skal være så vondt med nr 2... :(

Pakk lactulose i fødebagen! Sleit sinnsykt etter første fødsel, men med nr to var jeg forberedt, så det ble ikke vondt i det hele tatt:-) Her står allerede lactulosen klar:-)
Er det det samme som Duphalac?
Det har jeg pakket, for der drakk jeg i to år etter forrige mann.

Gruer meg faktisk mest til min kjære må dra på jobb igjen og jeg sitter igjen alene hjemme med en baby, frem til jeg orker å reise etter...

Vet ikke hva jeg gruer meg til for vet ikke hva jeg kan forvente :P

Håper jeg slipper smerter etterpå og at babyen ikke får kolikk :) og at det er varmt nok ute til at vi kan trille litt ute og ikke må holde oss inne

Hadde ikke etterrier sist, men jeg får det vel denne gangen og det gruer jeg meg til! Ellers så gruer jeg meg til å gå på do etter fødselen, synes det var så rart/ekkelt :o

Å gud jeg grudde meg ikke noe særlig har bare gledet meg og vært spent på selve fødselen men ser jo at jeg bør være forberedt på det ene og det andre...:/

Å gud jeg grudde meg ikke noe særlig har bare gledet meg og vært spent på selve fødselen men ser jo at jeg bør være forberedt på det ene og det andre...:/
Hjelper ikke å grue seg og de fleste bekymringer er forgjeves :)

Til etterrier og klemmingen på magen :P og til hverdagen med ansvaret for to stk heime på dagtid! Og kordan ho på 15 mndr vil takle det :)

Back
Topp