Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal se at du nesten sprekker av stolthet og har lyst å vise lille frem til alle Men jeg skjønner godt hva du mener og det er bra at du klarer tenke litt frem i tid. Jeg hadde ikke tenkt på det med nr 1, og ble litt tatt på senga når alle ville komme. Vi hadde fullt kjør med over 20 besøkende hans første levedag da jeg ikke turte si nei. Jeg hadde ikke tomt hus før langt på natt(pga sambo plent skulle ha kompisbesøk hver dag) den første uka. Jeg var helt utslitt og ville være i fred.Gruer meg så klart til hvordan underlivet skal føles etterpå og sånt. Men mest gruer jeg meg til alle forventningene til folk rundt meg, barselbesøk og føle meg overmannet av venner og familie som vil se lille. Har så lyst å finne ut av ting selv, sammen med sambo og bli kjent med babyen våres alene. Har sagt til venner at døra er låst i 2 uker etter fødsel. Men familien blir nok veldig lei og fornærmet om jeg nektet dem adgang.
Du skal se at du nesten sprekker av stolthet og har lyst å vise lille frem til alle Men jeg skjønner godt hva du mener og det er bra at du klarer tenke litt frem i tid. Jeg hadde ikke tenkt på det med nr 1, og ble litt tatt på senga når alle ville komme. Vi hadde fullt kjør med over 20 besøkende hans første levedag da jeg ikke turte si nei. Jeg hadde ikke tomt hus før langt på natt(pga sambo plent skulle ha kompisbesøk hver dag) den første uka. Jeg var helt utslitt og ville være i fred.
Men nr2 kom på skjærtorsdag, og alle våre nærmeste var bortreist, så det var veldig stusselig. Heldigvis hadde jeg en tante, min mormor og ett par venninner som kom hver sin dag. Det var veldig koselig det altså, å bare sitte å prate litt å se på vidunderet. De aller fleste er jo flinke på å skjønne at man ikke kommer på timeslange besøk. Men så bra at du har gitt beskjed på forhånd, jeg gjorde også det på forhånd med nr 2 da, sa at jeg kunne sende en melding om når det evt passet med besøk og det hadde folk forståelse for.
Ja...jeg hadde tydelige etterrier med første, men ikke vonde. Med nr to var de så vonde at jeg grein mens jeg ammet de første dagene, og det var jeg totalt uforberedt på! Denne gangen har jeg pakket paracet i fødebagen...det skal visst funke til en viss grad.Hadde ikke etterrier forrige gang og håper jeg slipper det nå, men de sier det er vanligere med nr to. Høres så vondt ut
Haha, signerer denneHakke peiling. Foreløpig lever jeg uvitende om det som kommer. Skjønner fort at denne her posten skal jeg absolutt ikke følge xD