Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig tråd! Det er så lett å fokusere på bekymringer. Jeg gleder meg til ordinær ul og vi begynner å se et faktisk miniatyrmenneske. Gleder meg til å kjenne spark og til å kunne vise frem magen i sommer. Gleder meg også til fødsel (er det flere enn meg?). Kjenner jeg gleder meg til masse![]()
også gleder jeg meg til
å jeg gleder meg faktisk til fødsel for uansett hvor vondt det er så er den opplevelsen like unik og spesiell hver gang 

åh, deilig å tenke litt positivt også kjenner jeg, det må være lov 
Gleder meg til fødselen
liker ikke å gå gravid![]()
det håper jeg også på!Gleder meg til altspesielt spark. Håper morkaka ligger på riktig plass denne gangen, da kan jeg kanskje kjenne mer spark enn sist
![]()
jeg gleder meg til fødsel! vurderer hjemmefødsel denne gangenSå hyggelig tråd! Det er så lett å fokusere på bekymringer. Jeg gleder meg til ordinær ul og vi begynner å se et faktisk miniatyrmenneske. Gleder meg til å kjenne spark og til å kunne vise frem magen i sommer. Gleder meg også til fødsel (er det flere enn meg?). Kjenner jeg gleder meg til masse![]()