Hva gleder vi oss til? :)

Gleder meg til UL, fortelle familien, kjenne spark og se magen vokse :Heartred selv det ser ut som om jeg er 5 mnd på vei nå, pga at jeg er så oppblåst :laughing021
 
Så mange kjekke ting å glede seg til! Eg gleder meg mest til å kjenne liv og til å fortelle svigermor om den lille hemmeligheten (det er hennes første barnebarn, og vi har bestemt å vente til etter TUL, så hysj!:)
 
Så hyggelig tråd! Det er så lett å fokusere på bekymringer. Jeg gleder meg til ordinær ul og vi begynner å se et faktisk miniatyrmenneske. Gleder meg til å kjenne spark og til å kunne vise frem magen i sommer. Gleder meg også til fødsel (er det flere enn meg?). Kjenner jeg gleder meg til masse:dance018:dance008:happy093:happy090

Jeg gleder meg også til fødsel. Etter forrige gang har jeg hele tiden sagt at jeg kan føde ti ganger til, bare jeg slipper gå gravid (kastet opp hver dag frem til fødsel forrige gang). Meeen, så er ikke vitenskapen helt der ennå, så da får jeg vøre gravid en gang til skal det bli flere barn på oss.
 
Gleder meg til påske for da skal vi fortelle det til "alle" og det betyr tul uke 12 har gått bra :)
Og jeg gleder meg SÅ til å kjenne spark! Og til å vagle rundt på jobb med stor mage :joyful:
 
Jeg gleder med til absolutt alt! Har prøvd såpass lenge at nå er jeg spent på hvordan dette blir :D
Gleder meg i første omgang til å komme over 12 uker slik at jeg kan slappe litt mer av og kose meg :)
 
Å kjenne at et lite menneske vokser, sparker og hikker inni magen :love017
 
Gleder meg til ultralyd og håper at alt står fint til med den lille:angel7 også gleder jeg meg til
Magen begynner å komme til synet og dele gleden med søsken og resten av familien :Heartpink å jeg gleder meg faktisk til fødsel for uansett hvor vondt det er så er den opplevelsen like unik og spesiell hver gang :love7
 
Grugleder meg til onsdag, da er det TUL :glasses9
 
Så koselig tråd ..

Gleder meg til alt egentlig, har ikke vært gravid før så vet ikke hva jeg går til. Gleder meg til TUL om under 3 uker, gleder meg til å se alt baby stæsjet som er på loftet fra samboerens voksne barn. Gleder meg til å kjøpe inn klær og utstyr til å strikke til babyen ... Gleder meg til å bli overrasket over alt vi vil oppleve fremover :Heartbigred
 
Gleder meg til storebror og pappaen skal få kjenne liv.
 
Gleder meg til TUL(selv om det blir litt skummelt), vanlig ultralyd, kjenne liv, få mage, finne ut kjønn, alt av planlegging rundt det, gjøre klart barnerom etter hvert :Heartred åh, deilig å tenke litt positivt også kjenner jeg, det må være lov :Heartred
 
Gleder meg til TUL, spark, stor mage, fødsel (ja, faktisk :p )
 
Gleder meg til å se lille gutten vår bli storebror. Herregud han kommer til å bli så stor plutselig!
 
Gleder meg til å få litt struttende mage! Storesøster på 4 vil kjenne på magen min hveeeer dag, må bare le av det da den bare blir flatere pga kvalmen :p
 
Så hyggelig tråd! Det er så lett å fokusere på bekymringer. Jeg gleder meg til ordinær ul og vi begynner å se et faktisk miniatyrmenneske. Gleder meg til å kjenne spark og til å kunne vise frem magen i sommer. Gleder meg også til fødsel (er det flere enn meg?). Kjenner jeg gleder meg til masse:dance018:dance008:happy093:happy090
jeg gleder meg til fødsel! vurderer hjemmefødsel denne gangen :D
 
Back
Topp