Hva gleder vi oss til? :)

LillyMom

Gift med forumet
*MIA*
Vi som prøver :)
Oktoberlykke 2019
Jeg gleder meg til spark! Det er det som gjør graviditeten å holde ut syns jeg :happy:
 
Jeg kjenner at jeg er så utrolig glad for at jeg får oppleve å gå gravid igjen. Gleder meg til ALT! Skikkelig gøy å laste ned alle gravidappene igjen. Gleder meg til å få litt mage. Kjenne spark. Dra på ultralyd. Få vite kjønn. Å få føde igjen. All spenningen :happy::Heartpink
 
Jeg kjenner at jeg er så utrolig glad for at jeg får oppleve å gå gravid igjen. Gleder meg til ALT! Skikkelig gøy å laste ned alle gravidappene igjen. Gleder meg til å få litt mage. Kjenne spark. Dra på ultralyd. Få vite kjønn. Å få føde igjen. All spenningen :happy::Heartpink
Helt enig! Syns vi skal GLEDE oss og legge vekk bekymringer :Heartbigred
 
Gleder meg til å se liv på TUL, til å få mage, til å fortelle at vi skal ha enda en, til å se reaksjonen til eldstemann, til å kjenne spark, til å finne frem de små klærene, til å bli en familie på 5!
For nøyaktig to år siden var jeg oppløst i tårer etter vårt første negative ivf-forsøk, og nå har vi fått ett barn, og skal få enda en!!:love7 Mirakel på mirakel :happy:
 
Gleder meg til å se magen vokse, kjenne spark, dra på ultralyd og fødselen :D
 
Gleder meg til alt :p spesielt spark. Håper morkaka ligger på riktig plass denne gangen, da kan jeg kanskje kjenne mer spark enn sist :happy:
 
Gleder meg til alt men det å kjenne spark og liv i magen er det beste, har lengtet etter det. Gleder meg til å ta ut kassene med det minste babytøyet etter storebror, vaske det og gjøre det klart. Gleder meg til å ta frem babynestet og vogna. Gleder meg til å hente den gamle vuggen som står hjemme hos mamma og pappa, den har alle deres barn og barnebarn ligget i, vet akkurat hvor den skal stå... i kroken med skuvsenga i kjøkkenstua vår :Heartred Gleder meg til ultralyd, til magen og til å strikke nytt babyteppe og babytøy :love7
 
Herlighet, dette har jeg ikke en gang tenkt på sånn skikkelig, det er så mye å ta inn at jeg går enten bare rundt å søker på fysiske ting jeg vil kjøpe eller bekymringer for å miste. Nå ble jeg helt på gråten her av å tenke på alt det positive :crybaby2:love017

Gleder meg til spark og liv, ultralyd, ta frem vugga pappa lagde til meg da jeg var baby, trille vogn og blodprøven på mandag hos legen. :laughing002 Og til å møte det lille vesenet, men skal ærlig si jeg gruer meg allerede til fødsel og smerter. :nailbiting:
 
Å, blir så glad av denne tråden! Gleder meg også ekstra til å fortelle det til ungene, de har mast så fælt så lenge :happy: hver gang jeg er sliten kommer fireåringen og stryker på meg, og sier kanskje det er et frø i magen :Heartred
 
Gleder meg veldig til TUL, og til å fortelle det til foreldrene våre etterpå. Ellers gleder jeg meg veldig til magen begynner å synes - det blir spesielt å oppleve! Gleder meg egentlig til alt, utenom fødselen.
 
Gleder meg til å se liv på ultralyd og å kjenne bevegelse ❤️
 
Gleder meg til å forhåpentligvis oppleve mange vellykkede ULer ❤️ Gleder meg til de første små bevegelsene. Når mannen kan kjenne spark for første gang. Å planlegge innkjøp og gjøre klart. Ta fram babytøyet og mimre tilbake til da storebror var så liten :love7 Få babymage og å være gravid på sommeren!! Sist var jeg gravid i vinterhalvåret, og det var så kjedelig å ikke kunne strutte med den fine magen :angelic:
 
Gleder meg også til å dele det med alle, og at når våren kommer så har vi snart mager å vise fram i fine klær :) :)
 
Jeg gleder meg til å forhåpentligvis se en frisk, fin baby på UL, kjøpe inn utstyr, ikke minst få en fin babykul på magen i sommer. Gleder meg jo selvfølgelig også veldig til å fortelle det til mine nærmeste. Har allerede fortalt det til min familie. Fantastisk opplevelse med masse gledestårer :Heartpink:Heartpink
 
Jeg gleder meg til når magen begynner å vise, å kjenne liv, øyeblikket når mannen får kjenne spark for første gang, å fortelle det til de kommende besteforeldre (spesielt svigerfamilien - første barnebarnet!), å gå med pene kjoler som viser magen i sommer, til å svøpe mini i et hjemmestrikket teppe... :love017
 
Gleder meg til å fortelle familie og venner, men aller mest til å forklare dattera vår det:D
Gleder meg til UL, til sparkene og ikke minst første møtet:Heartred
 
Gleder meg til å fortelle alle sammen, og gleder meg til å kjenne liv, spark, vite at det er en liten krabat som rører seg der inne.
Krysser fingrene for et godt svangerskap denne gangen!
 
Åh! Så mye å glede seg til! Ble veldig glad av denne tråden :)

Gleder meg til å se babyen på ultralyd, kjenne bevegelse, lage klart nytt barnerom, være gravid på sommeren i trange skjørt og kjoler uten å måtte trekke inn magen!! Lete frem utstyr vi har tatt vare på, kjøpe ny (brukt?) vogn, se reaksjonen til storesøster og oppleve de to sammen
 
Så hyggelig tråd! Det er så lett å fokusere på bekymringer. Jeg gleder meg til ordinær ul og vi begynner å se et faktisk miniatyrmenneske. Gleder meg til å kjenne spark og til å kunne vise frem magen i sommer. Gleder meg også til fødsel (er det flere enn meg?). Kjenner jeg gleder meg til masse:dance018:dance008:happy093:happy090
 
Back
Topp