Hva gleder du deg til?

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Sett bort i fra å møte baby og bli ferdig med fødsel, hva gleder du deg til når svangerskapet er ferdig? ☺️

Jeg gleder meg til å ikke ha vondt i rygg/bekken. Gleder meg til å sove på magen igjen! Til å bevege meg og trene akkurat sånn som jeg ønsker. Få kroppen min tilbake. Spise masse spekemat. Drikke hvitvin!!! Sol og sommer! Storesøster var også juni-barn (egentlig sent juli-barn skulle vært) og det var så hyggelig med baby i disse lysere tider. Trilleturer i deilig vær. Gleder meg til å kunne se dåsa mi, for den vet jeg ikke om er der lengre etter at magen poppa :laughing002

Last edited:
Gleder meg til mye av det samme: slippe bekkensmerter (forhåpentligvis), få trent igjen og få tilbake kroppen, spise spekemat ;) Også gleder jeg meg vannvittig mye til å gå ut i permisjon i slutten av mai, og nyte late permisjonsdager i finværet. Førstemann er født i januar, og hadde ikke ro nok til å slappe av ute på verandaen da sommeren kom :P

Mye av det samme! Bekkenet kan for min del slutte å tulle før fødsel, men tviler jo på at det skjer. Savner salami og hvitvin helt sykt mye denne gangen, merka det ikke forrige svangerskap. Gleder meg til kvalmen og halsbrannen forsvinner, og til å se storebror sammen med lillesøster :Heartred

Gleder meg til å spise fersk mozzarella, andre oster som ikke er lov, og til å drikke prosecco :p

Gleder meg til å ha kroppen alene, brie, spekemat, øl, mindre andpusten og bli ferdig med graviditetsgreiene for det har jeg egentlig aldri gleda meg til:hilarious:

Gleder med til:
● Å slippe bekkenproblemer
● Å ha flere mnd hjemme med beibis
● Å starte prosjekt gå-ned-i-vekt
● Å amme (såååå koselig)
● Å trille turer i sommervær
● Å generelt kooooose meg

Gleder meg veldig til å kunne trene det jeg vil, spise spekemat, muggoster og generelt slippe å tenke over hva jeg spiser :rolleyes: Også gleder jeg meg helt vilt til å kunne kose meg med rødvin og øl sammen med venner. Og ikke minst trilleturer ute på sommeren :D

Jeg er ikke sånn baby-menneske, så jeg gleder meg til hun blir større :p Og så blir det digg å være hjemme fra jobb med god samvittighet! Lange, lyse kvelder på terrassen, og å kunne trene gampen som normalt selv. Rett og slett få tilbake energi!

Jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake igjen, ikke de gravid plagene. Kunne bevege meg uten smerter i bekkenet, gå på fjellet og ri skikkelig igjen :D

Gleder meg til å ha lyst på øl og vin igjen... til å amme, ned i vekt, kunne ta en snus igjen!

men mest gleder jeg meg til lillesøster kan leke med storebror... så om 1,5 år da:dummy:

Sett bort i fra å møte baby og bli ferdig med fødsel, hva gleder du deg til når svangerskapet er ferdig? ☺️

Jeg gleder meg til å ikke ha vondt i rygg/bekken. Gleder meg til å sove på magen igjen! Til å bevege meg og trene akkurat sånn som jeg ønsker. Få kroppen min tilbake. Spise masse spekemat. Drikke hvitvin!!! Sol og sommer! Storesøster var også juni-barn (egentlig sent juli-barn skulle vært) og det var så hyggelig med baby i disse lysere tider. Trilleturer i deilig vær. Gleder meg til å kunne se dåsa mi, for den vet jeg ikke om er der lengre etter at magen poppa :laughing002

Helt enig i trilleturer og sol og sommer! Storesøster her er også junibarn (med termin i slutten av juli.) Sommeren hun ble født var veldig fin, håper på lik sommer i år.
Gleder meg også til å sove på magen, være på hytta i sommer med nytt familiemedlem og til å få puste ordentlig igjen! :hilarious: også gleder jeg meg til en iskald øl og baileys. Men ettersom jeg (forhåpentligvis) skal fullamme så blir det enda litt lenger å vente på det:rolleyes:

Til å spise hva jeg vil utenom å måtte Google og bekymre meg over alt, sove på magen, trene og ha flat stram mage som mål igjen.

Gleder meg til en solfylt sommerdag med permisjon og ligge på sofaen m babyen og se TV En tidlig morgen når alt er stille og slappe av.

Et glass vin på verandaen en kveld etter grilling med steikende sol.

Gleder meg til å drikke kaffe med koffein igjen.

Gleder meg til å ha lyst på øl og vin igjen... til å amme, ned i vekt, kunne ta en snus igjen!

men mest gleder jeg meg til lillesøster kan leke med storebror... så om 1,5 år da:dummy:
Dette er ikke kritikk eller noe, men lurer bare på hvorfor du gleder deg til å ta en snus igjen? Etter så mange måneder uten kan det vell være lettere å slutte? :)

Gleder meg til sol og varme, å se søsknene sammen, og spise spekemat og oster. Og mye babykos! Men er også forberedt på at denne sommeren blir rimelig unntakstilstand i forhold til det meste :)

En kald pils med spekemat, ost og kjeks  :Heartred:Heartred
Kunne trille turer med venninner og faktisk like å se kroppen i speilet igjen :knegg:

Dette er ikke kritikk eller noe, men lurer bare på hvorfor du gleder deg til å ta en snus igjen? Etter så mange måneder uten kan det vell være lettere å slutte? :)
Savner snusen mer enn alkoholen. Kunne glatt gitt opp alkohol i mange år fremover, jeg.
Det er lettere å slutte helt nå ja, men for meg handler det mye om å få ha kroppen litt for meg selv. Etter nesten to år med graviditet og amming var det sykt digg å kunne ta seg en snus husker jeg! Og bare la det handle om meg...

Savner snusen mer enn alkoholen. Kunne glatt gitt opp alkohol i mange år fremover, jeg.
Det er lettere å slutte helt nå ja, men for meg handler det mye om å få ha kroppen litt for meg selv. Etter nesten to år med graviditet og amming var det sykt digg å kunne ta seg en snus husker jeg! Og bare la det handle om meg...
Skjønner :D

Back
Topp