Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til å kunne spise salami og å kunne drikke vin igjen! Gleder meg til permisjonslivet og trilleturer i deilige temperaturer :) og så gleder jeg meg ufattelig mye til å slippe å ha kynnere «hele» tiden!
 
SPEKEMAT :excited001
 
Gleder meg til sommer og sol og trille lange turer. Gleder meg til å ta en kald øl! Gleder meg til å spise ferskt brød med sprø skorpe og SALAMI! Kunne se hvor jeg barberer meg der nede! Og få kroppen min tilbake :happy:
 
Gleder meg til å føle meg fresh igjen!!
 
Utenom alt jeg gleder meg til som omhandler beibi:love7
så gleder jeg meg ekstremt til å kunne spise salami og spekemat igjen.. det er et skikkelig savn. Det samme med snus:sorry: selv om jeg virkelig virkelig håper jeg har nok viljestyrke til å holde meg unna etter fødsel og amming.
 
Gleda meg til å ligge på magen igjen!!
Og ete spekeskinke, ååh det skal bli så godt med spekeskinke og brie i sommar :D
Og å klare å gå fort og langt på tur uten smerter i bekkenet igjen :smiley-angelic003 Håpar tvillingane blir glad i trilleturar!
 
Gleder meg til å kunne kose meg hjemme med baby, og til mer tid med storesøstrene siden jeg ikke er på jobb mens de har skoleferie. Trilleturer i et forhåpentligvis fint vær (bor i Nord Norge så sannsynligheten for det er jo ikke stor, værtfall ikke noen høyere temperaturer:hilarious:)
 
Gleder meg til å trille turer. Elsker å trille og går minst 2 timer hver dag i permisjon.

Også kald øl, trening, fjelltur, spekemat
 
Gleder meg til å trille turer. Elsker å trille og går minst 2 timer hver dag i permisjon.

Også kald øl, trening, fjelltur, spekemat

Samma her, vi hadde fast en trilletur hver morgen på ca 1 mil tilsammen. Jeg hørte musikk og podcast, mens snuppa sov. Det var så deilig!
 
Siden jeg hverken har plager eller smerter og foreløpig nesten ikke antydning til mage, så er det eneste jeg gleder meg til (utenom barnet) , er det å kunne spise all den spekematen og ostene jeg kunne tenkt meg:D Og en perfekt stekt biff etc.. Kan vel bare si all mat generelt vi ikke kan spise:hilarious:
 
Jeg gleder meg aller mest til jenta mi skal møte lillebror for første gang <3
Også gleder jeg meg til trilleturer, spekemat og masse kos <3
 
Vossafår, strandaskinke, permisjon, til å kjenne babylukt og susse på myyyk hud, formiddagsfjellturer med bæresjal, ubegrensede mengder kaffe, til å se storebror med lillesøster, til å se pappaen med lillejenta si... i tilfeldig rekkefølge :happy:
 
Back
Topp