Hva gleder du deg til?

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Jeg vet det er tidlig og at vi enda er usikre på om dette virkelig er sant, men for ikke å fokusere bare på usikkerheten og engstelse... Hva gleder du deg mest til med den forhåpentlig kommende lille?
 
Åå, takk for denne tråden!

Akkurat nå gleder jeg meg til:

- Se hjertet slå på tidlig ultralyd. :Heartred
- Dele nyheten med nær familie! Kan nesten ikke vente.
- Få vite kjønnet.
- Få synlig gravidmage.
- Adventsforberedelser med baby i magen. :Heartred
- Møte barnet vårt. :love7:love7:love7
- Se mannen min holde babyen!! Og å få babyen inntil meg. :Heartred
- Vise frem det nyfødte barnet til de vi er glade i.
 
Det aller første jeg gleder meg til er å kunne si det til alle! :singing:
Jeg gleder meg til at vi blir foreldre for første gang, å møte lykken vår :Heartred
 
- Gleder meg til å føde og så møte lille!
- Gleder meg til dattera vår skal få treffe lillebror/lillesøster
- Gleder meg til barselpermisjon

Det er alt for mye jeg gleder meg til..:Heartbigred
 
Så herlig!! Jeg gleder meg skikkelig til å høre hjertelyd. Det er en helt nydelig opplevelse
Har fortalt til mine foreldre og min søster fordi de skjønte tegninga.. kan ikke skjule noen ting haha!

Jeg gleder meg til det å se den nyfødte falle i søvn , synes det er så fredelig og skjønt med de små som bare sovner hvor og når som helst
 
Fortelle storebrødrene det :Heartred
Fortelle resten av familien:Heartred
Få vite kjønn :Heartred
Handle babyutstyr, har solgt alt etter gutta:Heartblue
Ordne babyrom :Heartred
Få møte babyen og vise den til «hele» verden:Heartred
 
Jeg vet det er tidlig og at vi enda er usikre på om dette virkelig er sant, men for ikke å fokusere bare på usikkerheten og engstelse... Hva gleder du deg mest til med den forhåpentlig kommende lille?

Gleder meg til baby tiden og at sønnen min får en lille søster / lille bror
 
Gleder meg til å forhåpentligvis se en levende liten på ultralyd om en måned. Gleder meg til å få vite kjønn på ordinært ultralyd. Gleder meg til å kjenne spark og bevegelser. Gleder meg til å føde (!!!) og gleder meg til å se den lille for første gangen :love017 gleder meg til å amme og håper det går bra. Gleder meg til å kose masse og lukte på baby. Gleder meg til første gang storebrødrene får hilse på den lille og se de 3 vokse oss sammen :D
 
først og fremst å fortelle det til folk! så tiden etter fødselen, og barseltiden :Heartred er også veldig spent på fødsel, hvordan jeg kommer til å takle det. klarer ikke helt å forestille meg at to streker på en test skal bli til en trassig 3åring eller tenåring som sniker seg ut om natten :laughing002
 
Det er ikke lenge siden sist jeg var gravid, så husker alt veldig godt fortsatt, men jeg må innrømme at tross plager, så elsker jeg å gå gravid. Det at det faktisk er en liten levende baby i magen min.. bare tanken er helt fantastisk. Jeg gleder meg til spark, mage, spenning og å møte babyen :rolleyes: skal h*n ligne på søskene sine? Hvem i såfall? Hvem er h*n? Sååå spennende..
 
Gleder meg mest til endelig få høre babyen gråte ved fødsel og få lov til å få den lille på brystet.
Nr 1 gråt ikke og var VELDIG medtatt så de hastet henne rett til nicu, tok 4 timer før jeg fikk holde henne.
Nr 2 kom med akutt ks(full narkose), så jeg lå 1-1,5 time på oppvåkning før jeg fikk holde han.
Denne gangen blir det planlagt ks, noe alle jordmødrene sa var en god ide med tanke på de andre fødslene mine.
 
Jeg gleder meg til det hele blir litt mer virkelig :) Til magen begynner å vokse, til vi kan dele nyheten, til bevegelsene kan kjennes og til vi kan begynne å planlegge innkjøp og diverse. Nå føles det som tiden bare står stille, gleder meg til flere uker har passert.

Videre gleder jeg meg så klart til fødsel, å møte den lille og se hvordan vår nye familie blir :Heartred
 
Jeg gleder meg til alt!:Heartred
Svangerskapet gikk så sinnsykt fort sist gang syntes jeg, og dette er kanskje siste gang som gravid. Skal prøve å kjenne det positive i alt, og nyte alt jeg kan:Heartred
 
:Heartred Å forhåpentligvis få svar på at jeg har et friskt barn i magen i uke 12 (må ta morkakeprøve)

:Heartred Å høre barnet skrike når det kommer til verden ettersom jeg mistet gutten min noe uker før termin sist svangerskap.
 
Gleder meg til første møte med baby <3 er så spesielt :) <3
 
Gleder meg til å se vesla mi treffe lillebror eller lillesøster. Gleder meg til å se henne vokse som person og ta til seg storesøster rollen <3
 
Gleder meg aller mest til å se magen vokse og kjenne liv ❤️
Og såklart til mini endelig får bli storebror ❤️
 
Gleder meg til at ting føles mer ekte, at jeg ser og kjenner det mer. (Selv om jeg kjenner det hver dag full av kvalme som jeg er...)
 
Back
Topp