Hva gjorde dere annerledes..

Vi har brukt "sikre perioder" som prevansjon i snart to år, siden jeg ikke tåler hormonell prevansjon. Samboeren min har hatt beinmargstransplantasjon og fikk vite at det var 80% sjanse for at han ville bli steril. Jeg fikk beskjed av gynekolog at jeg sannsynligvis ville ha problemer med å bli gravid ettersom jeg hadde cyster på eggstokkene.. Vi hadde forberedt oss på at vi kanskje aldri ville klare å få barn på den vanlige måten. Plutselig satt vi på legekontoret og fikk beskjed om at jeg ikke var syk, som jeg trodde, men gravid. Vi så sikkert ut som om vi hadde falt ned fra månen begge to.. Det er jo et mirakel egentlig, men passet veldig dårlig siden jeg nettopp har begynt i ny jobb, hvor jeg skal være vikar for en som skal ut i barselpermisjon.. nå må jeg jo ha permisjon selv i halve vikariatet..
Så koselig med et lite mirakel :) gratulerer!:-D jeg har blitt fortalt at det passer aldri helt å få barn, så ikke tenk så mye på den jobben:)
 
Vi prøvde siden desember, men fikk det ikke til. Tok noen eggløsningstester perioden før, men fikk det ikke til da heller. Tok også eggløsningstester denne gangen, men så glemte vi å ha sex før testene var negative igjen. Vi tenkte at jaja, da kan vi slappe av litt igjen til neste måned. I løpet av påsken begynte jeg å føle meg redusert, og tok en test. Ble litt sjokkert da den lyste positiv mot meg, men ble veldig glad. Mannen skjønte ingenting først, og så ble han superglad, han også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Gjekk på minipilla...
Hadde akkurat gitt meg med amming og skulle over på vanleg p-pille når eg fann ut eg var gravid. Planen var at eg skulle slutte med pille i april, men denne lille her hadde det visst "travelt" :)
 
Back
Topp