Hva gjorde dere annerledes..

håperpåenliten2013<3

Flørter med forumet
den måneden dere ble gravid? :) Vi brukte conceive plus og dro på en helgetur sammen.. Gjorde visst susen det! Hurra :)
 
Ingenting.. Hadde faktisk sex bare 1 gang den mnd jeg ble gravid... Men til gjengjeld traff vi blink.
 
Hadde is i magen og ventet til dag to med positiv eggløsningstest før vi hadde sex ;)
 
Jeg tok maca, multivitaminer og omega3, i tillegg til folat. Macaen sluttet jeg nok med omtrent 7-8 dager inn i syklusen, for da var posen tom, men den gjorde jobben sin allikevel. Lege og gyn. mener at pga PCOS har jeg ikke hatt eggløsning det året vi har prøvd (blodprøver og ul) og Maca var en siste "krampetrekning" fra vår side før det offentlige skulle assistere i babyproduksjonen for oss i sommer.

Vi hadde sex 2 ganger mellom mens og positiv test. Vet ikke når eggløsning var eller nøyaktig hvor langt jeg er på vei, bortsett fra at termin er i desember, men det er bagateller. Jeg har 9 positive tester på nattbordet :) :)
 
absolutt ingenting annerledes.. har stort sett en regelmessig syklus og hadde sex to ganger i den perioden jeg skulle ha eggløsning, og det stemte ganske bra :)
 
hoppet over eggløsning... trodde jeg :p
 
Vi gjorde ikke noe annerledes :) Hadde hatt en runde med pergo uten resultater, men måneden etter klaffa det ;)
 
Min kjære var på besøk fra Bergen i julen. Ble visst full blink dagen han dro hjem igjen. Vi brukte ingenting. Det bare skjedde og var ikke planlagt. Men vi er veldig glad :)
 
Her droppa vi kondomen og det var nok ;)
 
Hadde vist sex samme dato som vi hadde for tre år siden, det endte med samme termindato som storebror ;)
 
Hadde sex annenhver dag!:p hehe
etter nesten et års prøving fant vi ut at syklussen min var helt rar, klarte aldri å treffe på eggløsning. Så da ble løsningen sex annenhver dag;-)
 
Vi prøvde ikke ;) Hadde "skikkelig" sex bare to eller tre ganger den måneden det klaffet, for det var ikke så ofte vi var hjemme samtidig den måneden, men jammen satt ikke Bolla på en av de gangene allikevel ;)
 
Vi har brukt "sikre perioder" som prevansjon i snart to år, siden jeg ikke tåler hormonell prevansjon. Samboeren min har hatt beinmargstransplantasjon og fikk vite at det var 80% sjanse for at han ville bli steril. Jeg fikk beskjed av gynekolog at jeg sannsynligvis ville ha problemer med å bli gravid ettersom jeg hadde cyster på eggstokkene.. Vi hadde forberedt oss på at vi kanskje aldri ville klare å få barn på den vanlige måten. Plutselig satt vi på legekontoret og fikk beskjed om at jeg ikke var syk, som jeg trodde, men gravid. Vi så sikkert ut som om vi hadde falt ned fra månen begge to.. Det er jo et mirakel egentlig, men passet veldig dårlig siden jeg nettopp har begynt i ny jobb, hvor jeg skal være vikar for en som skal ut i barselpermisjon.. nå må jeg jo ha permisjon selv i halve vikariatet..
 
Back
Topp