Hva gjorde at dere testa dere?

Aktive prøvere så vet når el var å testet svakt positivt på kvelden 8dpo;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi var prøvere :)
Men med aaaalt for mange PP'er, så hadde jeg ikke trua denne mnd heller.
Men jaggu så satt den :) weeeeeee

Skulle bort dagen før TR forhåpentligvis ikke skulle komme så tok en test for å være sikker med tanke på vin til maten:)

❤️2003 2007❤️2015?❤️

Jeg bare hadde en sterk følelse på at jeg var gravid! Fikk negativ graviditetstest først, men var uansett veldig sikker.. Trodde nesten jeg hadde blitt gal ;)

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Det høres kanskje litt rart ut, men jeg nøys kvelden før jeg testa og tenkte at "her er det noe som ikke stemmer". Kjentes ut som om magen strakk seg på en måte, og jeg måtte krøke meg litt sammen. Så da testa jeg dagen etter og fikk svakt positiv test :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hadde en uforsiktig runde for ett par uker siden, og merket tydelig el dagen etter. Begynner vanligvis å spotte en drøy uke før tr, men da det ikke skjedde tok jeg test for gøy. Typen tror visst enda tr kan komme :p

Utålmodig langtids prøver;) kan ikke vente da:p

Januar 2015 <3

Prøverør her, så da vet man liksom hvilken dag man skal teste ;)

Termin 01.01.2015 :D <3

Jeg har hatt en liten følelse på at jeg var, med litt små ømme pupper for en uke siden, og generelt litt kvalmen. Så når ei på jobben sa jeg strålte, og jeg hadde lyst på kanel te(dilla fra forrige svangerskap), så begynte jeg å lukte lunta.. måtte bare 4 pinner til for å se at den var positiv

Hadde merkelig mens (kom på den dagen den skulle). Ente med og teste 5 dager senere, kom svak positiv, og har bare blitt sterkere og sterkere etter det :D så tok jeg en digital i går morges og den viste gravid 1-2 :D

Fikk plutselig veldig vondt i korsryggen,noe jeg ikke pleier å ha, og vi drev og prøvde også. :)

Jeg var i min første prøveperiode, og den litt murrende følelsen jeg hadde i magen under eggløsning forsvant liksom aldri. Jeg testet positivt noen dager før jeg forventet at mensen skulle komme. har testet etterpå også, for jeg kan liksom ikke helt tro det. Håper bare det holder nå.

4.mai stakk det skikkelig i livmoren og da var det noe inni meg som sa "Nå ble du gravid" hehe.. Noen dager etter fikk jeg skikkelig værking i korsryggen og økt utflod, så bare visste at jeg var gravid egentlig. Når jeg fikk negativ graviditetstest prøvde jeg å si til meg selv at jeg var nok ikke gravid, men fortsatt var det noe som ikke helt stemte.. Og gravid var jeg :P

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Nr 1: Mensen uteble (jeg trodde det var pga at jeg nettopp har gjennomgått en slankeoperasjon og gått ned 40 kg på kort tid)
Nr 2: Kvalm og uggen (trodde jeg brygget på en omgangssyke igjen)
Nr 3: Enormt god luktesans og smakssans
Nr 4: Jeg fikk bare "den" følelsen..

Tok en test og jeg tror faktisk graviditetsstreken var tydligere enn teststreken. Så ingen tvil her i gården..
Nå håper jeg bare kroppen min er klar og at lillebolle holder seg fast..

Vi er/var prøvere, så det var en blanding av ymse symptomer og utolmodighet. Etter et par negative testet tenkte jeg at de ømme puppene var pms, og at jeg var uggen fordi jeg hadde fått en mild versjon av storebrors magevirus. Og så måtte jeg tisse hele tiden! Fikk svaaak strek etter tiden ca 11-12 dpo, på lørdag. Den er litt sterkere nå, men venter utålmodig på sterk strek så jeg kan føle meg litt sikrere på at det ikke er kjemisk graviditet.

Mistanken kom da jeg med min utrolige punktlige mensensyklus plutselig var 4 dager forsinka og jeg fikk supersanser hehe, så da ble det til å ta en test :P Var ikke planlagt, så vi ble litt forskrekka med engang, men nå har vi vent oss til tanken og synes det er kjempe koselig å skulle bli tre <3

Hadde bare på følelsen at jeg var gravid, var også små kvalm å mye murringer. Sluttet på pplaster i mars så hadde samtidig ikke trua:p
Testet hver dag i ca en uke, opp til flere ganger:p å plutselig var det en svak strek der:-)

Back
Topp