A
Anonym85
Guest
Må bare få dette ut! Er så møkkeli hele jobben nå! Vel.. ikke av direkte jobben, mer kollegaene mine. Har 2 sjefer som har null respekt for folk som jobber under dem. Når jeg begynte der for 2 år siden var alt fint og de var hyggelige men det var tydligvis bare et skalkeskjul. Ikke alle dager er ille. Men nå har jeg gått under et så stort press så lenge at jeg har mistet all selvtillit og lyst til å fortsette der. I høst hadde vi en medarbeidersamtale der de mente på at jeg ikke var engasjert nok, stresset for mye og måtte forbedre med. Har ikke fått noen oppfølgingsamtale enda. Så vet ikke hvor jeg står. Jeg føler jeg gjør en god jobb, men utifra reaksjoner på sjefene føler jeg likevel det ikke er bra nok..
Jeg har utdanning innenfor yrke og har jobbet med det før på en annen plass. Hadde ikke slike problemer da. Vil si opp, men hva da? Vi har hus, barn og biler og vi trenger alt jeg tjener i jobben. Og bare det presset med å si opp gjør meg kvalm. Andre som har hatt en lignende situasjon og som klarte å komme seg ut av det?
Jeg har utdanning innenfor yrke og har jobbet med det før på en annen plass. Hadde ikke slike problemer da. Vil si opp, men hva da? Vi har hus, barn og biler og vi trenger alt jeg tjener i jobben. Og bare det presset med å si opp gjør meg kvalm. Andre som har hatt en lignende situasjon og som klarte å komme seg ut av det?