Hva gjør du på nå?

På jobb, med null konsentrasjon! Håper ingen legger merke til at jeg konstant knasker på noe. Saltstenger og eplebiter :Heartred
 
Dratt tidlig fra jobb for å ligge en time på sofaen - så får resten av arbeidsdagen heller tas som kveldsarbeid, greide ikke holde meg våken foran skjermen.
 
Slækkern å skroller mens barna ser litt på barne-TV :)
 
Jobber på hjemmekontor, herlig å kunne ta dagene litt som det passer for dagsformen :)
Hjemmekontor er LIVET! Har mye av det nå, men uten et eget ‘kontor’ i huset. Når vi flytter skal jeg ha mitt eget rom som kontor, med hev/senk pult, flere skjermer, sofa, lesestol, fast meditasjons-, journaling- og korttrekkingsplass, godt lys…. åååh, jeg gleder meg :Heartred :hello2
 
Hjemmekontor er LIVET! Har mye av det nå, men uten et eget ‘kontor’ i huset. Når vi flytter skal jeg ha mitt eget rom som kontor, med hev/senk pult, flere skjermer, sofa, lesestol, fast meditasjons-, journaling- og korttrekkingsplass, godt lys…. åååh, jeg gleder meg :Heartred :hello2
Bare å glede seg!! Da vi kjøpte hus for noen år siden, så var kravet at vi begge måtte ha eget kontor. Så vi delte et rom i kjelleren i to og totalrenoverte til hvert vårt kontor. Helt fantastisk!! :D
 
Koser meg i sofaen med samboer og blivende storebror på 15 mnd før han har leggetid.
 
Back
Topp