Hva gjør du på nå?

Hviler på sofaen etter middag. Gikk en tur på morgenen hvor jeg ble veldig sliten, men har heldigvis fått gjort litt her hjemme før julaften. Vi får bare 2 voksne gjester hit i morgen, men det er jo alltid en del å ordne. Glad jeg ikke føler meg kvalm enda, bare litt rar smak i munnen.
 
Lager rødkål og surkål og hører på julemusikk :santa
 
Barna har åpnet godis i strømpene, fyra i peisen og tenkt stearinlys. Og kaffen er akkurat klar for å drikkes :love017

God jul til alle mann :Heartred
 
Ser på «3 nøtter til askepott», drikker kakao og nyter julefreden som har senket seg. Tenker med fryd på at neste år blir det forhåpentligvis en travel jul med baby :Heartred

God jul!
 
Lurer på hvor mye jeg skal sminke meg, skal på gravstedet før vi drar til hans foreldre. Mest lyst å legge meg under dyna og bli der i dag
 
Nå ligger jeg i senga og venter på frokost.

Hadde en så bra natt! Jeg sov over 8 timer og samboer har ryddet fra i går og lager frokost. Utrolig deilig å få slappet av nå etter over 2 uker med dårlig søvn. Ikke er jeg kvalm heller annet enn litt rar smak i munnen, håper det holder seg sånn en stund til.
 
Sitter i bilen med to grinete barn og skal kjøre i 7 timer til :hilarious:
 
Våknet opp til fullstendig kaos. 3 og 5 åringen hadde sniket seg ned for å åpne alt av gaver, altså pakke det ut av plastikken. Tusja ned gulvet og åpnet 3 forskjellige legoesker. Så fikk rask vasket det opp, og nå har vi fått bygd opp legoen. Kaffe er ordner og nå hører jeg på barna leker med gavene. Første året med bare mann og barn gikk over all forventning :Heartred
 
Sitter på verandaen og jobber.
 
Slækkern på sofaen mens samboeren lager lunsj til oss :)
 
Hviler! Mannen sto opp med 3-åringen, og jeg nyter litt ro!
 
Er på jobb og har en liten kaffe timeout etter dårlig og lite søvn i natt:confused:
 
Back
Topp