Babydrømmen87
Elsker forumet
Nettopp fått lyvet meg fra å reise på en årlig fest med familien i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare spørre , fikk du baby i mai 24 også er du gravid igjen nå?Prøver å finne ut av hva vi skal ha til middag.. også skal jeg skru sammen sprinkelsenga til lillemann. Er redd bed side-criben knekker sammen snart
Stemmer detMå bare spørre , fikk du baby i mai 24 også er du gravid igjen nå?
Oi jeg fikk i mai 23 og syns dette var tett men da er ikke dette noe i forhold til degStemmer det
Hahah nei det blir nok hektisk framover Men håper de får stor glede av hverandre daOi jeg fikk i mai 23 og syns dette var tett men da er ikke dette noe i forhold til deg
Det har de nok! Jeg har en gutt april 21 og neste gutt august 23 og de har det så fint sammen!Hahah nei det blir nok hektisk framover Men håper de får stor glede av hverandre da
Du får noe å henge fingrene dine i framover daDet har de nok! Jeg har en gutt april 21 og neste gutt august 23 og de har det så fint sammen!
Blir nesten likt som oss her blir det mai 23 og juli 25Det har de nok! Jeg har en gutt april 21 og neste gutt august 23 og de har det så fint sammen!