Hva gjør du nå?

Har kapitulert på sofaen etter å hatt besøk av min mor i helgen, så besøk av familie med en 3 og 6 åring på dagen i dag, før vi skulle videre på middag hos besteforeldrene til samboer. Nå er jeg helt tappa for energi...

Fått på strykelapper på alle ullklærne til barnehagen mens mannen la guttungen, nå spiser vi chips og dip og ser på 71 grader nord :)

Prøver å finne ut hva jeg skal spise. Er ikke kvalm, men ingenting som frister. Kjenner at kroppen vil ha mat, men frister ikke med brødskive eller lignende som er tilgjengelig. Sitter og vurderer å lage amerikanske pannekaker (frister egentlig heller ikke, men høres hvertfall bedre ut enn brødskive :meh:).

Prøver å finne ut hva jeg skal spise. Er ikke kvalm, men ingenting som frister. Kjenner at kroppen vil ha mat, men frister ikke med brødskive eller lignende som er tilgjengelig. Sitter og vurderer å lage amerikanske pannekaker (frister egentlig heller ikke, men høres hvertfall bedre ut enn brødskive :meh:).
Helt samme her! Er SÅ sulten men absolutt inge ting frister, hverken søtt,salt,friskt...

Det var liten krabat der! Men er mye kortere på veg enn jeg trodd. Hun anslå 6+0 i dag og ikke 6+5 :love7
Åh, så utrolig koselig :binkybaby
Surt å bli satt tilbake, men i det store bildet har jo 5 dager ingenting å si.
Krysser fingrene for at vi også får høre et bankende hjerte etterhvert :smiley-angelic001

Sitter og venter og venter og venter på at de skal ringe fra sykehuset med svar på hcg prøve fra fredagen.
Hva gjør man da for å få tiden til å gå?
Jo, man tar en test (selv om jeg tok test for bare 4 timer siden).

Ble dye stealer :hungry:
IMG_1651.jpeg

Back
Topp