Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her … hvertfall når det gjelder det å ikke få til å sove igjen.I natt våknet jeg kvalm for første gang
Og nå får jeg ikke sove
Krysser fingrene for at du får høre lille hjertet slåAkkurat fått time til tul senere i dag. Blir fint å få ut av verden om det er noe bankende hjerte der eller ikke.
Helt samme her! Er SÅ sulten men absolutt inge ting frister, hverken søtt,salt,friskt...Prøver å finne ut hva jeg skal spise. Er ikke kvalm, men ingenting som frister. Kjenner at kroppen vil ha mat, men frister ikke med brødskive eller lignende som er tilgjengelig. Sitter og vurderer å lage amerikanske pannekaker (frister egentlig heller ikke, men høres hvertfall bedre ut enn brødskive ).
Det var liten krabat der! Men er mye kortere på veg enn jeg trodd. Hun anslå 6+0 i dag og ikke 6+5Krysser fingrene for at du får høre lille hjertet slå
Åh, så utrolig koseligDet var liten krabat der! Men er mye kortere på veg enn jeg trodd. Hun anslå 6+0 i dag og ikke 6+5