Hva gjør du nå?

Bra det ikke bare er meg :hilarious: Godt jeg holder meg til lys sjokolade hvertfall:gen014
Hahah, ja :hilarious: jeg liker ikke mørk sjokolade, så spiser bare kinder eller melkesjokolade heldigvis :hilarious:

Har fått barnefri noen timer så ser på en film og slapper av med salte skruer :smiley-ashamed004

Ligger og ser på Norske Talenter med familien på sofaen

Ligger og tenker på når jordmor bør kontaktes. Sist ringte jeg i uke 9 og fikk time i uke 10, men nå som henvisning skal sendes til toul må man kanskje ta kontakt før?

Ligger og tenker på når jordmor bør kontaktes. Sist ringte jeg i uke 9 og fikk time i uke 10, men nå som henvisning skal sendes til toul må man kanskje ta kontakt før?
Same :bag: :dead: Jeg ringer etter tul 7+1. så nyter høstferien først, se at det er liv så tar jeg kontakt :)

Same :bag: :dead: Jeg ringer etter tul 7+1. så nyter høstferien først, se at det er liv så tar jeg kontakt :)
Tenker det samme. Har lyst på tidlig ultralyd jeg og, så tenkte å ringe gyn som fulgte meg opp sist i håp om at han kan snike meg inn den gangen her og :shy:

Tenker det samme. Har lyst på tidlig ultralyd jeg og, så tenkte å ringe gyn som fulgte meg opp sist i håp om at han kan snike meg inn den gangen her og :shy:
Jeg ringte ved positiv test. Var på kontroll før eggløsning, jeg gikk på trippel dose letrozol så da lå det 3 egg klar :hilarious:

Ringte en uke etter positiv test og har fått time i uke 10 siden jeg skal til legen i uke 8 som da henviser til TUL :happy:

Jeg ringte ved positiv test. Var på kontroll før eggløsning, jeg gikk på trippel dose letrozol så da lå det 3 egg klar :hilarious:
Så mange egg! Spennende :joyful: jeg var der og tok celleprøve tidligere i år, ringte og spurte om jeg trengte henvisning før det, men slapp fordi det ikke var såå lenge siden jeg var der sist(to år). Så tenker det kanskje er innafor å spørre når det nå er et halvt år etter sist kontakt:bag:

Ringte en uke etter positiv test og har fått time i uke 10 siden jeg skal til legen i uke 8 som da henviser til TUL :happy:
Jeg skulle også vært til lege, skulle vært i august, men den fastlegekrisen altså… ikke lett å få time mange plasser :shifty:

Jeg skulle også vært til lege, skulle vært i august, men den fastlegekrisen altså… ikke lett å få time mange plasser :shifty:
Det er sant :shifty: mistet selv min lege i februar, og måtte bytte legekontor for å få ny fastlege.

Jeg har heller ikke fastlege, mistet en fantastisk fastlege i august. Nå ansetter de bare vikarer i perioder om gangen, det syns jeg er snodig. Det er ventelister lange som vonde år for å få fastlege. Jeg sto på venteliste i over to år for å få den legen jeg hadde. Rakk å ha han i 10 mnd før han byttet kommune.

Ligger i annekset på hytta, smågleder meg til i morgen når vi inntar Abra Havn :cool:☠️

Back
Topp