Ligger på sofaen og vurderer å legge meg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Før neste helg skal vi kjøpe koffeinfri brus! Hehe. Drikker litt altså, men når man først «ikke kan», så vil man ha mer
Ligger også på sofaen og jobber mot lysten til å tømme colaflaska som står på bordetFør neste helg skal vi kjøpe koffeinfri brus! Hehe. Drikker litt altså, men når man først «ikke kan», så vil man ha mer
![]()

Koffeinfri Cole er gullLigger også på sofaen og jobber mot lysten til å tømme colaflaska som står på bordetFør neste helg skal vi kjøpe koffeinfri brus! Hehe. Drikker litt altså, men når man først «ikke kan», så vil man ha mer
![]()

Smaker det det samme? Har skjønt man kan drikke en del vanlig cola ogsåKoffeinfri Cole er gull![]()
det er desverre det eneste jeg får i meg av drikke nesten 
Eg syntes ikke det e noe forskjell på smak, men den er uten sukkerSmaker det det samme? Har skjønt man kan drikke en del vanlig cola ogsådet er desverre det eneste jeg får i meg av drikke nesten
![]()
Litt nedover på siden her er en tabell oversikt over koffein innhold https://www.fhi.no/le/kosthold/koffein-koffeinholdige-drikker/Smaker det det samme? Har skjønt man kan drikke en del vanlig cola ogsådet er desverre det eneste jeg får i meg av drikke nesten
![]()

Glemte skrive at det er uten sukker jeg drikkerEg syntes ikke det e noe forskjell på smak, men den er uten sukker
så spørs om jeg må teste 
Bare jeg som ikkje vet at sjokolade inneholder koffein?Litt nedover på siden her er en tabell oversikt over koffein innhold https://www.fhi.no/le/kosthold/koffein-koffeinholdige-drikker/
Så om man kun tenker koffein kan du drikke en del cola![]()

Nei, da er vi toBare jeg som ikkje vet at sjokolade inneholder koffein?![]()

Det er ikke noe jeg har tenkt over, neiBare jeg som ikkje vet at sjokolade inneholder koffein?![]()

Det er ikke noe jeg har tenkt over, nei![]()
Bra det ikke bare er megNei, da er vi to![]()
Godt jeg holder meg til lys sjokolade hvertfall